تابناک هرمزگان -سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس با استناد به اختیارات قانونی، پس از اخذ نظر کارشناسی از اداره کار، بهداشت و محیط زیست با دستور مرجع قضایی جهت پلمپ این دو انبار واقع در روستای آبشورک اقدام کرد.
کد خبر: ۱۰۹۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴ 05 March 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// حمید جمالی رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس اظهار داشت : در راستای صیانت از قوانین، مقررات و حقوق شهروندان با استناد به ماده ۶۸۸ مجازات اسلامی و قانون مدیریت پسماند، علیه دو فقره انبار ضایعاتی بزرگ در روستای آبشورک بر اساس آیین دادرسی کیفری اعلام جرم و به دنبال آن با دستور مرجع قضایی پلمپ شد.

وی افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس با استناد به اختیارات قانونی، پس از اخذ نظر کارشناسی از اداره کار، بهداشت و محیط زیست با دستور مرجع قضایی جهت پلمپ این دو انبار واقع در روستای آبشورک اقدام کرد.

جمالی گفت: وجود انبارهای ضایعاتی غیرمجاز در شهر و افزایش بیش از حد آن موجب زیاد شدن سرقت ها و پاتوقی برای افراد معتاد شده است، که این معضل تهدید جدی علیه سلامت عمومی شهروندان، آسیب زدن به زیرساخت ها، ایجاد ناامنی برای شهروندان و نازیبایی شهر می شود.

رییس سازمان مدیریت پسمان شهرداری بندر عباس خاطرنشان کرد: متهمان همگی اتباع بیگانه بودند که با توجه به مشهود بودن جرم و عدم تودیع وثیقه در بازداشت  قرار دارند.

پایان پیام//

برچسب ها: انبار ضایعاتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار