تابناک هرمزگان- حجت الاسلام عبدالرضا حیدری سراجی عضو شورای شهر بندرعباس با اعلام خبر هک شدن صفحه اینستاگرام شخصی وی در فضای مجازی گفت: متاسفانه مدتی است صفحه اینستاگرام اینجانب که با نظارت خودم ساخته شده و به انتشار اخبار می پرداخت ، هک شده و از دسترس مدیریت آن خارج شده است .
کد خبر: ۱۰۹۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 11 March 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// حیدری گفت: طی چند ماه اخیر بعلت فیلتر شدن پیام رسان های خارجی شخصا به اینستاگرام دسترسی ندارم و تولید محتوا توسط مدیر صفحه انجام می شود.
چند روزی است مدیر صفحه اعلام نموده صفحه از دسترس وی خارج شده و مطالب ارسالی مربوط به وی نیست و هکرها فعالیت صفحه را بدست گرفته اند. متاسفانه طی روزهای اخیر مطالب توهین آمیزی نسبت به برخی پرسنل شهرداری و همچنین برادران مسلمان افغان در این صفحه در حال انتشار است. ارسال پیام برای شخص هک کننده نیز برای توقف این توهین ها بی تاثیر بوده است و در پاسخ پیام ها خود را مطالبه گر عنوان می نماید.

وی افزود: نمی دانم مطالبه گری با سرقت حقوق معنوی و باج خواهی چه سنخیتی دارد .

شیخ حیدری گفت: موضوع را به اطلاع مسئولین امنیتی و حراست شهرداری رسانده ام، امیدوارم زودتر نتیجه بخش گردد و با عاملین این بداخلاقی ها برخورد گردد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: طی چند روز اخیر دائما از این صفحه تهمت ها و توهین هایی به برخی پرسنل شهرداری و اتباع افغانستانی و اعضای شورای شهر زده می شود که ضمن رد هر گونه ارتباط با این موارد از این عزیزان طلب حلالیت دارم .

انتهای پیام//

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار