وزیر راه و شهرسازی:
تابناک هرمزگان- وزیر راه و شهرسازی گفت: باهمت استاندار هرمزگان طرح نهضت ملی مسکن در این استان با پیشرفت خوبی همراه بوده و امروز حدود ۸۰۰ واحد مسکونی این طرح به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۹۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳ 11 March 2023
 

به گزارش تابناک هرمزگان// مهرداد بذرپاش که امروز شنبه با استقبال مهدی دوستی استاندار هرمزگان از طریق فرودگاه بندرلنگه وارد این استان شد، در تشریح هدف از سفر به هرمزگان در گفت‌ وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز توفیقی شد خدمت مردم هرمزگان برسیم و قرار است در این سفر چند طرح مهم در حوزه بندری، راه‌های مواصلاتی و نهضت ملی مسکن و حوزه فرودگاه‌ها به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: بندرگاه بندرخمیر تکمیل شده و افتتاح می‌شود چند بخش طرح توسعه بندر شهید رجایی نیز آماده شده و علاوه بر بازدید از این بندر مهم، شاهد افتتاح این بخش‌ها نیز خواهیم بود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: چند سیستم کمک ناوبری در فرودگاه‌های بندرلنگه و بندرعباس به ناوگان اضافه می‌شود که به امنیت پروازها کمک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن در هرمزگان با همت استاندار هرمزگان کارهای خوبی صورت گرفته که حدود ۸۰۰ واحد امروز به بهره‌برداری می‌رسد، چند طرح توسعه در حوزه مسکن داریم، الحاق زمین به محدوده خواهیم داشت و مشکلات حوزه مسکن استان با تشکیل شورای مسکن بررسی و برای آن تصمیم‌گیری می‌شود.

بذرپاش گفت: حدود یکهزار میلیارد تومان پروژه در حوزه راهداری خواهیم داشت، هرمزگان راه‌های اصلی و فرعی زیادی دارد که برای راه‌های روستایی، اصلاح و روکش معابر، رفع نقاط خطر و روشنایی راه‌ها این اعتبار درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام//

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار