استاندار هرمزگان خطاب به فرمانداران:
تابناک هرمزگان- استاندار هرمزگان گفت: فرماندارانی که بتوانند بیشترین کاهش در تصادفات درون شهری و سوانح جاده‌ای نسبت به سال قبل ثبت کنند، از آنان تقدیر می‌شود و برای هر یک درصد کاهش تصادفات، پاداش نقدی پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶ 12 March 2023

به گزارش تابناک هرمزگان//  مهدی دوستی در نشست شورای ترافیک استان افزود: باتوجه به اینکه این شاخص در ارزیابی استان‌ها نقش بسزایی دارد، در ارزیابی‌های استانی و شهرستانی نیز تاثیر خواهیم داد.

وی با اشاره به حجم بالای سفرهای نوروزی و جایگاه استان به عنوان مقصد گردشگرپذیر و مسافرپذیر کشور اظهار کرد: باید در این ایام اهتمام ویژه‌ی تمام ارکان شورای ترافیک معطوف به کاهش سوانح جاده‌ای شود و ایرادات، کانون‌های ترافیکی و نقاط حادثه‌خیز اصلاح شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با تاکید براینکه تصمیم‌های شورای ترافیک و تمهیدات ترافیکی باید مشهود باشد، تصریح کرد: در ایام پیش‌روی باید تکالیف جدی در قالب شورای ترافیک برای شهرداری‌ها دیده شود، چرا که با تمهیدات اندیشیده شده درسال گذشته آمار تصادفات و فوتی‌های تصادفات درون شهری با کاهش مناسبی روبرو شد.

دوستی یادآورشد: بلوار ساحلی یکی از کانون‌های اصلی حادثه در بندرعباس است که باید دوربین‌های نصب شده در این محور فعال‌ شوند و همچنین باتوجه به اینکه چراغ‌هایی که به صورت عرضی در بالای بلوارها برای دوربین‌ها نصب می‌شوند، خود عاملی بازدارنده در جلوگیری از سرعت غیرمجاز هستند، نصب و فعال‌سازی آن‌ها نیز در دستورکار قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به افزایش سفرهای دریایی در هرمزگان، با تاکید بر لزوم تامین امنیت این سفرها نیز عنوان ‌کرد: در تعطیلات نوروزی به واسطه سفرهای دریایی به مقصد جزایر، جمعیت زیادی در مقابل اسکله شهید حقانی و برخی از نقاط ساحلی تجمع می‌کنند که باید از عرض خیابان‌ها عبور کنند اما گاهی شاهد بی‌مبالاتی از سوی گردشگران هستیم.

استاندار هرمزگان گفت: در این راستا باید در مناطقی که مرکز تجمع افراد پیاده بوده و همچنین مسیرهای پیاده و مناطقی که مردم باید از عرض خیابان عبور کنند، ایمن‌سازی شود.

انتهای پیام//

برچسب ها: مهدی دوستی ، تصادفات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار