هادی ساعی، رییس فدراسیون تکواندو :
تابناک هرمزگان- رییس فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران گفت: توجه مدیریت عالی هرمزگان به حوزه ورزش قابل قدردانی است، بنابراین تلاش می‌کنیم جایگاه تکواندو این استان ارتقا پیدا کند.
کد خبر: ۱۰۹۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸ 13 March 2023

به گزارش تابناک هرمزگان//  هادی ساعی شامگاه یکشنبه در دیدار با مهدی دوستی استاندار هرمزگان از توجه مدیریت عالی این استان به حوزه ورزش قدردانی کرد و گفت: در تلاش هستیم تا جایگاه تکواندوی هرمزگان ارتقا پیدا کرده و آن را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم‌.

وی عنوان‌ کرد: این آمادگی در فدراسیون تکواندو وجود دارد که دوره‌های تکواندو را با حضور مربیان برجسته در استان هرمزگان برگزار کنیم تا تکواندوکاران استان خود را به روز کنند.

رییس فدراسیون تکواندو همچنین برای حضور ملی‌پوشان و تیم‌های ملی در استان هرمزگان و برگزاری تمرینات مشترک با تکواندوکاران هرمزگانی اعلام آمادگی کرد.

احداث مراکز تخصصی ورزشی در دستور کار دولت

استاندار هرمزگان با بیان اینکه حمایت از ورزش تکواندو در دستور کار قرار می‌گیرد، گفت: احداث مراکز تخصصی ورزشی و تقویت ورزش‌های آبی و ساحلی رویکردهای مهم این استان برای سال آینده است.

مهدی دوستی نیز در این دیدار با اشاره به انتخاب رییس جدید هیات تکواندوی استان هرمزگان، اظهار کرد: امیداورم در دوره جدید، هیات تکواندوی استان بتواند به اهدافی که برایش تعیین شده برسد و منشا خیر و برکات به ویژه برای جوانان و علاقه‌مندان این ورزش باشد و به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

وی افزود: فیزیک بچه‌های استان حاکی از این است که باید در یک سری ورزش‌ها همچون دوومیدانی، شنا و قایقرانی توجه بیشتری را معطوف کنیم که با توجه به فرم هرمزگانی‌ها تکواندو نیز یک ورزش آتیه‌دار در این استان به شمار می‌آید.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه از ورزش تکواندو حمایت خواهیم کرد، گفت: در سالی که در حال به اتمام رساندن آن هستیم تلاش‌های زیادی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان انجام شد که ماحصل آن کسب رتبه دوم از لحاظ بهره‌برداری پروژه‌های ورزشی در هفته دولت و کسب رتبه نخست در هفته تربیت بدنی بود.

وی ادامه داد: این موفقیت‌ها در حالی کسب شده است که جمعیت استان هرمزگان به نسبت برخی استان‌ها کمتر است که نشان می‌دهد اعتبارات زیادی صرف حوزه ورزش استان شده است‌.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، تصریح‌ کرد: از ابتدای سال آینده رویکرد ویژه‌ای در حوزه ورزش استان آغاز خواهیم کرد که بر دو پایه استوار خواهد بود، نخست اینکه به دنبال این هستیم پروژه‌های ورزشی استان را تخصصی کنیم و مراکز ورزشی تخصصی مانند خانه تکواندو، خانه کشتی و رشته‌های دیگر را احداث کنیم. دومین رویکرد ما برای سال آینده تقویت و تمرکز بر مزیت نسبی استان خواهد بود چراکه ساحل و دریا مزیت نسبی هرمزگان است از این رو باید هرمزگان در ورزش‌های آبی و ساحلی تقویت شود و کمپ بزرگ ورزش‌های دریایی و ساحلی را هرمزگان احداث کنیم‌.

انتهای پیام//

برچسب ها: هادی ، تکواندو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار