تابناک-اردوهای راهیان پیشرفت سال 1402 همزمان در پالایشگاه ستاره خلیج فارس و منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵ 04 May 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، دور جدید اردوهای راهیان پیشرفت با رویکرد آگاهی بخشی به نسل جوان کشور از دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور دانشجویانی از سراسر کشور به میزبانی هرمزگان آغاز شد.
افتتاحیه این اردوها با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سخنگوی دولت، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و دیگر مسئولان کشوری و لشکری در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

آغاز اردوهای راهیان پیشرفت سال 1402
بازدید از پالایشگاه ستاره خلیج فارس، مجتمع کشتی سازی و دستاوردهای دفاعی کشور از جمله برنامه های راهیان پیشرفت سال جدید است.
پالایشگاه ستاره خلیج فارس از دستاوردهای ارزشمند کشور است، که در دوران ظالمانه ترین تحریم ها علیه ایران اسلامی به دست توانمند متخصصان داخلی ساخته شده است و بیش از 40 درصد از بنزین کشور را تولید می کند.
در سال گذشته نیز بیش از 4 هزار و 500 نفر از دانشجویان و دانش آموزان نخبه کشور در قالب اردوهای راهیان پیشرفت از پالایشگاه ستاره خلیج فارس بازدید به عمل آوردند.
انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار