رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه امام سجاد:
تابناک هرمزگان- رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه امام سجاد از برگزاری مسابقه توییت نویسی به مناسبت ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها روز دختر و با هدف گسترش عفاف و حجاب در جامعه و ویژه اصحاب رسانه در جامعه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲ 08 May 2023
 

به گزارش تابناک هرمزگان// سرهنگ محمدرسول جلالی اظهار کرد: مسابقه توییت‌نویسی به‌مناسبت ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها روز دختر و با هدف گسترش عفاف و حجاب در جامعه ویژه اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

جلالی افزود: محتوای توییت های مذکور باید با هدف ترویج عفاف و حجاب زده شوند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه امام سجاد گفت: از برگزیده های این مسابقه در سه مقام اول تا سوم تقدیر خواهد شد، شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۱۷۶۳۳۲۷۹۹ ارسال کنند. همچنین مهلت ارسال آثار از امروز تا ۲۶ اردیبهشت است. آثار باید در فضای مجازی نیز منتشر شود.

وی با بیان اینکه مسابقه توئیت نویسی ویژه اصحاب رسانه استان هرمزگان است، تصریح کرد: اگر شخصی صفحه توییتری نداشته باشد می‌تواند با راه اندازی یک صفحه و توئیت نوشتن با موضوع عفاف و حجاب در این مسابقه شرکت کند، هدف دیگر ما از اجرای این مسابقه فعالیت هر چه بیشتر رسانه های استان در فضای مجازی است‌.

جلالی گفت: مسئله حجاب و عفاف در جامعه ما به عنوان حساس ترین نقطه اجتماعی در عصر امروز است و دلیل این حساسیت به نقشه های ریخته شده توسط دشمن باز می‌گردد که با هوشمندی تمام انجام شده و از طرفی فرهنگ سازی های غلط و دو قطبی سازی جامعه بر این آتش افزوده است، در این جا وظیفه اجتماعی و رسانه ای ما حکم می‌کند که عرصه را خالی از محتوا نگذاریم و جا برای جولان رسانه ای دشمن نگذاریم‌.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار