رییس کل دادگستری هرمزگان:
تابناک هرمزگان- رییس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه شتاب توسعه در منطقه ویژه پارسیان مشهود است، گفت: دستگاه قضایی استان آماده است در کارگروه‌های رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی‌، با حمایت‌های قانونی سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید در پارسیان را تسهیل کند.
کد خبر: ۱۱۰۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ 11 May 2023
 

به گزارش تابناک هرمزگان// مجتبی قهرمانی در جریان بازدید از منطقه اقتصادی ویژه پارسیان افزود: در این راستا با حمایت دستگاه قضایی استان، گمرک منطقه ویژه پارسیان به سامانه سراسری گمرک ایران متصل شده و تمامی رویه های گمرکی به صورت مستقل در این منطقه انجام می شود.

وی ادامه داد: زیرساخت های مهم منطقه از جمله، بندر، گمرک، جاده های دسترسی فراهم شده و روند احداث فاز اول آب شیرین کن منطقه ویژه نیز سرعت خوبی دارد که می تواند آب مورد نیاز صنایع و آب شرب شهرستان را تامین کند.

رییس شورای قضایی استان ضمن اظهار رضایت از اقدامات خوبی که در حوزه مسئولیت های اجتماعی در پارسیان انجام شده خاطرنشان کرد: ساماندهی کنترل سیلاب از سد بردول تا سایت منطقه ویژه مشکل سیلاب شهر پارسیان و روستاهای در مسیر را حل می کند و دستگاه قضایی با صدور دستورات لازم سعی در تسریع پروژه و رفع موانع پیش رو خواهد داشت.

قهرمانی یادآور شد: پیشرفت منطقه ویژه پارسیان طی ۲سال گذشته مشهود است و هم اکنون شاهد رونق صادرات و واردات مواد اولیه از این بندر هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار