تابناک هرمزگان - مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از اعلام جزییات آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس به منظور ایجاد اشتغال زایی و تکمیل نیروهای مورد نیاز در واحدهای مختلف عملیاتی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶ 14 May 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// علیرضا جعفرپور بیان کرد: این شرکت به منظور ایجاد اشتغال زایی و تکمیل نیرو های مورد نیاز خود در واحدهای مختلف عملیاتی نسبت به استخدام نیرو در قالب آزمون استخدامی کرده است.

وی ادامه داد: داوطلبانی که در مدت زمان اعلام شده اقدام به نام نویسی کرده بودند از عصر روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۲/۲۵ با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام فرمایند.

جعفرپور تصریح کرد: متقاضیان توجه داشته باشند که برای شرکت در آزمون باید حتماً کارت ورود به جلسه و کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

وی اضافه کرد: آزمون برای داوطلبان مقطع دیپلم روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۸ ساعت ۸:۰۰ صبح و همچنین برای داوطلبان مقطع کارشناسی ظهر جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود لذا داوطلبان در زمان اعلامی در جلسه آزمون حضور یابند.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس تعداد کل ثبت‌نام کنندگان را ۹۱۶۲ نفر برشمرد که از این تعداد داوطلبان در مقطع دیپلم ۳۲۱۲ نفر و تعداد شرکت‌کنندگان در مقطع کارشناسی نیز ۵۹۵۰ نفر هستند.

گفتنی است حوزه امتحانی آزمون جذب نیروی انسانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس در کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان درج شده است.

انتهای پیام//

برچسب ها: نفت ستاره
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار