تابناک هرمزگان- تقاطع غير همسطح مهرگان ،تقاطع غير همسطح پيامبر اعظم (ص)و پل پيامبر اعظم (ص)به طور همزمان در حال اجرا مي باشند.
کد خبر: ۱۱۰۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵ 20 May 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// در راستاي كاهش بار ترافيكي محورهاي شمال جنوب در مهرگان و شرق بهً غرب وً بلعكس سه پل و تقاطع غير همسطح در سطح شهر در حال اجرا مي باشد.
نوباني شهردار بندرعباس در اين خصوص گفت :با توجه به روند اجراي اين سه پروژه در تلاش هستيم تا پايان سال ١٤٠٢ اين سه پروژه را به اتمام برسانيم و تقديم مردم و شهروندان شهر بندرعباس شود.
شهردار بندرعباس در بخش ديگري از سخنان خود اولويت بندي و توجه به توسعه همه مناطق شهر و خدمات رساني به بافت فرسوده را از ديگر برنامه هاي اين سازمان عنوان كرد و افزود پل پيامبر اعظم و تقاطع غير همسطح پيامبر اعظم در غرب شهر و در بلوار راه آهن و انتهاي شهرك پيامبر اعظم در حال اجرا مي باشد كه بار ترافيكي سنگيني را در غرب شهر كاهش مي دهد.
نوباني خاطر نشان كرد :روند زيبا سازي شهر در حوزه فضاي سبز ديوار نگاره ها المانها نورپردازي و خيابانها و معابر با ايجاد وضعيت ايدال و فضا سازي مناسب همچنان جزو اولويت هاي توسعه شهري بندرعباس أست و مناطق چهار گانه در اين مسير در حركت مي باشند.

انتهای پیام//

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار