مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:
تابناک هرمزگان- ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: هرچه فضاهای فرهنگی کامل تر و غنی تر باشد موفقیت ما بیشتر خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰ 23 May 2023

به گزارش تابناک هرمزگان//محمد قویدل  در جلسه طرح اوقات فراغت تابستان دانش‌آموزان، افزود: هرچه فضاهای فرهنگی کامل تر و غنی تر باشد، موفقیت بیشتری در جهت آموزش دانش آموزان خواهیم داشت.

 وی ضمن اشاره به توسعه شهری، افزایش جمعیت، بحران های اجتماعی، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، عنوان کرد: پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان به بهترین شیوه های ممکن و روش های مطلوب را از اولویت مهم امور در تابستان ۱۴۰۲ عنوان نمود.

 قویدل با توجه به لزوم راه اندازی و تجهیز فضا، کلاس ها و حضور مربیان توانمند با محتواهای جذاب و مطابق  با نیاز دانش آموزان و علاقه ی آنان تاکید کرد و افزود: قطعا در انجام امور نتیجه کار و خروجی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. باید تلاش کنیم و در نهایت شاهد نتیجه و بهترین عملکرد باشیم و این امر ملاک اصلی انجام کار است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان عنوان کرد: در بحث فضاهای ورزشی بالاتر از میانگین کشور قرار داریم و امیدواریم در حوزه فرهنگی و پرورشی نیز با تلاش همکاران گرامی به جایگاه بالاتر و مطلوب تری دست پیدا نماییم.  مدرسه بهترین فضایی است که دانش آموزان می توانند از آن استفاده کنند و بهترین مکان برای گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان می تواند مدارس ما باشد.

 قویدل به انجام امورات، تعیین پایگاه های نیازسنجی، طراحی مدل اجرای طرح اوقات فراغت، تعیین رشته ها و دوره های مد نظر برگزاری کلاس در پایگاه ها، تعیین ظرفیت پایگاه های موجود در اسرع وقت تاکید کرد.

وی لزوم هماهنگی، همفکری و هم افزایی با سایر دستگاه های دخیل در امر اوقات فراغت و برنامه ریزی جهت همکاری و همراهی در قالب طرح اوقات فراغت با استفاده از سامانه نورینو تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان بیان کرد: می توان با برنامه ریزی منسجم و هدفمند و ارائه طرح قوی در خدمت دانش آموزان استان هرمزگان باشیم و نتایج خوبی را به دست آوریم.

انتهای پیام//

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار