تابناک هرمزگان- تور راهیان پیشرفت با حضور ۱۰۰ نفر از اساتید، دانشجویان، نمایندگان هئیت‌های مذهبی، برگزیدگان جشنواره صحیفه سجادیه، رابطین قرآنی و مسئولین کانون‌های مذهبی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶ 27 May 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// 4 خرداد ماه 1402 برگزیدگان در جشنواره صحیفه سجادیه هرمزگان با همت نهاد رهبری در دانشگاهها توانستند در قالب بازدیدهای راهیان پیشرفت، پیشرفت های کشورمان در عرصه های نظامی و دفاعی و دریایی را نیز نظاره گر باشند.

حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها در این باره اظهار کرد: بسیاری از این پیشرفت ها هنوز به خوبی به جامعه اطلاع رسانی نشده است و وقتی نسل جوان و دانشگاهی ما با این ظرفیت ها و توانمندی های برآمده از توان داخلی آشنا می شود، انگیزه و شور او برای رسیدن به درجه های بالاتری از علم و دانش برای رفع نیازهای کشور نیز تقویت می شود.

وی با بیان این که اردوهای راهیان پیشرفت می تواند سبب تقویت امید در نسل جوان جامعه ما شود، عنوان داشت: پیوند میان دانشگاه و صنعت همواره برای کاربردی سازی دانش و علم اهمیت فراوانی داشته و وقتی نسل جوان جامعه ما با دستاوردهای این عرصه آشنا می شوند، عملا بسیاری از جوسازی های دشمنان در ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی به شکست می انجامد.

برگزار کنندگان این جشنواره در استان هرمزگان به همراه 100 تن از برگزیدگان جشنواره صحیفه سجادیه با حضور در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ضمن تقدیر از دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره ایزوایکو به عنوان یکی از عوامل مؤثر در راه اندازی و تداوم برگزاری این اردوها ، در جریان پیشرفت های متکی بر دانش بومی در صنعت دریایی کشور قرار گرفتند.

انهای پیام/

برچسب ها: ایزوایکو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار