تابناک هرمزگان- نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به تغییرات در حوزه مدیریتی در شهرداری بندرعباس، گفت: هدف از تغییر باید به منظور بهبود و ارتقا کیفیت در سطح خدمات رسانی مناسب و مطلوب و به موقع به شهروندان بندرعباس و به نفع آنان باشد.
کد خبر: ۱۱۰۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ 01 June 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// حسن سالاری اظهار کرد: چهاردهم خرداد ماه یادآور نام و یاد رهبر فرزانه و معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد به عنوان نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت شریف ایران علیه ظلم و استبداد شناخته شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: در سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دلها در حالی به سوگ آن عزیز می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی (ره)، آیت الله خامنه‌ای سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) به منزلگاه سعادت هدایت می کند.

سالاری با اشاره به تغییرات در حوزه مدیریتی در شهرداری بندرعباس، اضافه کرد: هدف از تغییر باید به منظور بهبود و ارتقا کیفیت در سطح خدمات رسانی مناسب و مطلوب و به موقع به شهروندان بندرعباس و به نفع آنان باشد.

انتهای پیام//

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار