در دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی انجام شد:
تابناک هرمزگان- روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی وفلزی خلیج فارس در دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی، برنده «ستاره ملی» شد.
کد خبر: ۱۱۰۸۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ 22 May 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// مراسم نکوداشت روز روابط عمومی و دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی، با قرائت پیام رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی و با حضور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز جمعی از متخصصان روابط عمومی، اساتید دانشگاه ها و مدیران روابط عمومی سازمان ها و شرکت های خصوصی برگزار شد.

در این مراسم، فرشاد مهدی پور، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و اجرای مکتب «تبینی»  گفت: در دنیای امروز، سواد و سواد آموزی، مفهومی بسیار گسترده تر از آموزش از طریق کلاس های درس را به خود گرفته است.

وی افزود: آنچه ضرورت گفت و گوی رسانه ای و سواد آموزی رسانه ای- بخصوص در عرصه فضای مجازی – را بیشتر می کند، به کارگیری روش های تاثیر گذاری بر مخاطب است که امروز در مرز میان واقعیت و فراواقعیت جریان دارد. چرا که واقعیت خودش در جامعه نمایان نمی شود بلکه این رسانه ها هستند که واقعیت ها را نمایش می دهند.

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نقش «امید آفرینی» روابط عمومی ها گفت:  این فرآیند می تواند  منجر به افزایش امید در جامعه شود، ضمن آنکه اگر مشکل و دغدغه ای را مطرح می کند باید راه حل آن را نیز بیان کند.

وی افزود: امیدواریم روابط عمومی های ما بتوانند از پس این نقش آفرینی و وظیفه سنگین امیدآفرینی در کشور برآیند.

بنا به این گزارش، مراسم نکوداشت روز روابط عمومی و دهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با رویکرد “بررسی نقش روابط عمومی ها در جهاد تبیین” برگزار شد که روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی وفلزی خلیج فارس موفق به دریافت نشان ستاره ملی این مراسم گردید.

انتهای پیام//

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار