توسط اتاق بازرگانی هرمزگان محقق شد
تابناک هرمزگان- آیین کلنگ زنی ۲ باب مدرسه ۱۲ کلاسه با مشارکت اتاق بازرگانی هرمزگان و نوسازی مدارس امروز با حضور استاندار هرمزگان و دبیر کل اتاق بازرگانی هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۰۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ 03 June 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// دبیر کل اتاق بازرگانی هرمزگان در حاشیه مراسم کلنگ زنی این دو باب مدرسه اظهار داشت: اتاق بازرگانی هرمزگان در ادامه رسالت های خود در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم و کمتر برخوردار هرمزگان امروز کلنگ احداث دوباب مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرک پیامبر اعظم و محله نخل پیرمرد و یک باب مدرسه سه کلاسه در روستای بستانو را به زمین زد.

وی بیان داشت: این دو مدرسه با زیر بنای ۱۸۷۸ متر مربع با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان احداث آن به زودی آغاز می شود.

رضایی یادآور شد: اتاق بازرگانی هرمزگان در دور نهم فعالیت هیات نمایندگان رسالت ساخت ۱۳ باب مدرسه را عهده دار شد که با آغاز فعالیت دور دهم هیات نمایندگان روند کلنگ زنی و ساخت این مدارس به سرعت در حال انجام است.

وی افزود: خدمات عام المنفعه اتاق بازرگانی هرمزگان تنها به ساخت مدرسه ختم نمی شود بلکه تلاش ما بر این بوده است که در وقت نیاز در کنار مردم استان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار