کد خبر: ۱۱۰۹۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 31 May 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// سیروان کوهی در یادداشتی نوشت؛امت اسلامي و شيعيان جهان اسلام همواره ارادت خاص خود را به اهل بيت عصمت و طهارت به شكل ويژه نشان داده اند.
در واقع اهل بيت پيغمبر خدا حضرت محمد مصطفي (ص) نقطه اشتراك و اتصال مسلمين مي باشند . به قولي اهل بيت و كلام خداوند براي همه مسلمين ارزشمند و ارزنده و چراغ راه زندگي و هدايت هستند.
وجود بارگاه مباركت مقدس حضرت رضا در شهر مشهد يك بركت بي انتها براي مردم اين شهر و جاودانگي و پويايي اين شهر است نفي اين موضوع قطعا امكان پذير نيست زيرا حسنات بركات و معنويتي كه در وجود شهر مشهد جاري است قطعا به واسطه ي قبر و حرم مبارك اين بزرگوار است.

دهه كرامت و ميلاد حضرت معصومه و امام رضا يك اتفاق ميمون و زيباست كه فاصله و خط و ربط اين دو تولد نشان بارزي از نشانه هاي عزت عطمت و بزرگواري خداوند بخشنده و مهربان است كه بر ما ايرانيان عرضه شده قدر شناسي اين نعمات بيكران راهي است براي رستگاري ما تا از انچه خداوند به ما عطا كرده مانند جواهري گرانقيمت نگهداري كنيم.

اهل بيت رسول الله در طول تاريخ همواره به واسطه سبقه و گذشته مملو از معنويت شان مورد ظلم و سمت شاهان و حكومت هاي مختلف قرار گرفته اند اما پس از گذشت ١٤٠٠سال از ظهور اسلام نام ياد سيره و انديشه ان عزيزان همواره در متن زندگي مسلمانان جاري و ساري بوده است اسلام بر پايه سنت عترت و كتاب خدا وصل و وصفي بهتر از ساير اديان دارد چرا كه كمال دين و خداپرستي در دين مبين اسلام متبلور شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار