به همت ستاد اجرایی؛
تابناک هرمزگان- معاون اجتماعی ستاد اجرایی هرمزگان گفت: سند پیشرفت جامع شهرستان سیریک با رویکرد پیشرفت و آبادانی این شهرستان به همت جوانان جهادی پس از یکسال و نیم کار مطالعاتی تدوین شده است.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰ 10 June 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// سجاد امیریان زاده معاون اجتماعی ستاد اجرایی هرمزگان عنوان کرد: سند پیشرفت جامع شهرستان سیریک پس از یکسال و نیم تلاش و با همکاری و همت گروه جهادی شهید قورچی زاده و جمعی از جوانان شهرستان سیریک و راهبری ستاد پیشرفت منطقه ای ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تدوین شده است.
امیریان زاده اظهار داشت: این سند با رعایت اصول برنامه ریزی و رویکرد جدید نظر مردمی برای ارائه راهکارهای پیشرفت شهرستان تدوین شده و بر اساس اسناد علمی و منویات مقام معظم رهبری به عنوان چراغ راه برنامه های کلان زیرساختی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان سیریک ابلاغ می شود.
معاون اجتماعی ستاد اجرایی هرمزگان افزود: سند پیش رو در کمیته برنامه ریزی شهرستان تصویب و در آینده نزدیک نیز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان تصویب و برای مراحل بعد قابل اجراست.
گفتنی است جلسه ارائه این سند به صورت جداگانه در فرمانداری شهرستان سیریک و همچنین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با حضور دکتر محمد علیان از اداره کل پیشرفت ستاد اجرایی، امیریان زاده معاون اجتماعی ستاد اجرایی استان، گروه جهادی شهید قورچی زاده شهرستان سیریک و مسئولین مربوطه برگزار گردید.

برچسب ها: ستاد اجرایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار