تابناک هرمزگان- مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد، با انجام فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی اعضا را با این شخصیت بزرگ و فرهیخته و این واقع تاریخی آشنا کردند.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ 10 June 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// به مناسبت ۱۴ و۱۵ خردادماه همزمان با سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین مردم مراکز کانون پرورش فکری با انجام فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی اعضا را با این وقایع و شخصیت امام بزرگوار آشنا کردند.
پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان ضمن تسلیت و تعزیت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد بر ملت شریف و متعهد ایران اسلامی گفت: چهارده خرداد یادآور خاطره تلخ رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و یادآور حماسه های جاودان ملت غیور ایران اسلامی در عشق به آن رهبر فرزانه است.
وی افزود: سالروز این قیام سرنوشت ساز و ارتحال ملکوتی پیر فرزانه حضرت امام خمینی (ره)، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی وامام شهیدان را گرامی داشته و از خداوند منان شادی روح تمامی این بزرگواران را مسئلت داریم. به روان پاک تمام شهیدان راه آزادی درود می فرستیم. روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.
در همین راستا مربیان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با سالگرد بزرگداشت رحلت جانگداز امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد با برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی هنری و ادبی کودکان و نوجوانان را با این واقعه مهم آشنا کردند.

در هفته برگزاری این مناسبت، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان با انجام فعالیت های عمومی  همچون معرفی شخصیت امام خمینی، شعرخوانی (تو دیگر نیستی ..)، معرفی وقایع ۱۵ خرداد با کتاب مجموعه «روزهای خدا» به قلم حمیدرضا شاه‌آبادی با موضوع انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)، کاردستی گل لاله و انجام ویژه برنامه های فرهنگی پرداختند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار