رئیس اتحادیه تعاون روستایی ملایر از خرید توافقی 14 هزار تن محصولات کشاورزی و دامی توسط اتحادیه تعاون روستایی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹ 11 March 2015

رئیس اتحادیه تعاون روستایی ملایر از خرید توافقی 14 هزار تن محصولات کشاورزی و دامی توسط اتحادیه تعاون روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس؛ مهدی شیرزادی اظهار داشت: اتحادیه تعاون روستایی ملایر از ابتدای سال نسبت به خرید توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی و دامی اقدام کرده است.

وی از خرید 14 هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی در ملایر طی سال جاری توسط این اتحادیه از کشاورزان و دامداران خبر داد و گفت: محصولات خریداری شامل جو، گندم، سبوس، سویا، ذرت علوفه‌ای، حبوبات، انواع میوه و صیفی‌جات، گوشت مرغ، شیر و... بوده است.

رئیس اتحادیه تعاون روستایی ملایر با اشاره به اینکه خرید محصولات کشاورزی تا پایان سال ادامه دارد تصریح کرد: میزان محصولات خریداری شده به 15 هزار تن خواهد رسید که نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد نشان می‌دهد.

وی از خرید 2 هزار تن کشمش به صورت یارانه‌ای از کشاورزان ملایر توسط اتحادیه تعاون روستایی ملایر خبر داد و افزود: تا پایان سال مبالغ کشمش خریداری شده به کشاورزان پرداخت می‌شود.

شیرزادی به توزیع میوه شب عید در ملایر اشاره کرد و گفت: سهمیه شهرستان ملایر 300 تن میوه شامل یکصد تن سیب و 190 تن پرتقال است.

وی با بیان اینکه میوه شب عید طبق نرخ مصوب دولت برای هر کیلو سیب 2 هزار و 700 تومان و پرتقال 2 هزار و 900 تومان قیمت‌گذاری شده عنوان کرد: میوه شب عید از 26 اسفند در بیش از 30 نقطه تعیین شده در شهرستان ملایر توزیع می‌شود.

رئیس اتحادیه تعاون روستایی ملایر به توزیع مرغ منجمد در ملایر اشاره کرد و افزود: تاکنون بیش از 50 تن مرغ منجمد در فروشگاه‌های مختلف شهرستان با قیمت 5 هزار و 850 تومان توزیع شده و تا زمانی که مردم نیاز داشته باشند توزیع مرغ ادامه دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار