با حکم معاون وزیر نفت
تابناک: معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در حکمی "علی جمشیدی" را به عنوان مدیر عامل جدید شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند منصوب کرد.
کد خبر: ۱۳۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹ 28 November 2015

به گزارش تابناک مرکزی، عباس کاظمی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در حکمی علی جمشیدی" را که پیش از این به عنوان مدیر عملیات پالایشگاه مشغول به فعالیت بود را به عنوان مدیر عامل جدید شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند منصوب کرد.

در حکم ایشان آمده است:

با عنایت به تجربه،تعهد و تخصص جنابعالی و بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت پالایش نفت امام خمینی ( ره) شازند به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خدای متعال و تعامل با کارکنان صدیق و وظیفه شناس آن شرکت در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

نخستین مدیرعامل بومی پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند منصوب شد

از زمان راه اندازی پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند که چیزی نزدیک به 22 سال می گذرد این برای نخستین بار است که فردی بومی،توانمند، متعهد و متخصص این سمت را به عهده می گیرد.

گفتنی است پیش از این علی شیرازی زاده در این سمت مشغول به فعالیت بوده است.

نخستین مدیرعامل بومی پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند منصوب شد

پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند اراک از شرکتهای تحت پوشش شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران است که به عنوان بزرگترین پالایشگاه تک واحدی ایران در سال 1372 با ظرفیت اسمی 150 هزار بشکه در روز راه اندازی شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
چهعجب یک بومی توانست بر کرسی مدریت تکیه بزند .ملاک مدیر شدن در استان فقط اراک از نو مدیریت وراثتی فکرکنم از ابتکارات مهندس زمانی قمی است وگرنه اراک اجازه ورود نمی داد در این استان مدریت بر حسب هخامنشیان توزیع می شود و از قضا فقط اراکیون در این پنج طبقه اشرافیون و مدیریون ..قرار دارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار