معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار تهران گفت: در سطح استان تهران 10 هزار تن ذخیره پرتقال و سیب در حوزه مرکبات داریم.
کد خبر: ۱۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳ 16 March 2015

به گزارش فارس نعمت الله ترکی اظهار داشت: در سطح استان تهران 10 هزار تن ذخیره پرتقال و سیب در حوزه مرکبات داریم که با توجه به پائین آمدن قیمت این اقلام تا 200 تومان توانستیم محصولات تولیدی دماوند را از روز گذشته در استان آغاز کنیم و مشکلی در این باره وجود ندارد.

وی با اشاره به کنترل بازار در ایام پایانی سال جاری گفت: در حوزه کالاهای اساسی، خوشبختانه تا امروز روند خوبی در بازار شاهد هستیم.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار تهران افزود: به‌ویژه در حوزه میوه و مرکبات وضعیت خوبی در بازار وجود دارد که این مهم باعث سهولت خرید برای مردم، چه به لحاظ قیمت‌ها و چه از نظر دسترسی آسان به آن شده است.

ترکی خاطرنشان کرد: امروز در سطح استان تهران 10 هزار تن ذخیره پرتقال و سیب در حوزه مرکبات داریم که با توجه به پائین آمدن قیمت این اقلام تا 200 تومان توانستیم محصولات تولیدی دماوند را از روز گذشته در استان آغاز کنیم و مشکلی در این باره وجود ندارد.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار تهران بیان داشت: برای توزیع این اقلام هماهنگی‌های خوب و منسجمی با میادین میوه و تره بار شهر تهران و مراکز عرضه در استان به‌عمل آمده و در توزیع نیز مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: در توزیع مرغ نیز هماهنگی‌های خوبی داشتیم و توزیع مرغ منجمد و مرغ گرم بدون هیچ مشکلی در بازار صورت می‌گیرد. میزان تولید نیز در این حوزه به اندازه قابل توجهی رشد داشته و پیش‌بینی می‌کنیم که تا پایان تعطیلات نوروزی و بعد از آن توزیع این محصول به سهولت انجام بپذیرد.

ترکی گفت: در حوزه نظارت نیز، بازرسی ترکیبی با حضور اداره تعزیرات حکومتی، اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین بازرسی اداره اصناف از چهار روز قبل کار خود را آغاز کرده‌اند و در ایام تعطیلات نیز این بازرسی‌ها ادامه خواهد داشت.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: شماره تماس 124 نیز به‌صورت شبانه‌روزی در اختیار مردم عزیز قرار دارد و می‌توانند گزارش‌های مردمی خود را درباره گران فروشی و مسائلی از این دست، اطلاع‌رسانی کنند تا برخورد قانونی لازم با متخلفان انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار