مشاور استاندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان هرمزگان گفت: انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های هرمزگان 12 دی ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰ 16 December 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان، مسعود پاکزاد طی نشستی در این رابطه عنوان کرد: انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان هرمزگان 12 دی ماه سال‌جاری با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: در این انتخابات هفت نفر به عنوان اعضای هیئت رئیسه و دو نفر عضو علی‌البدل و یک بازرس اصلی و یک بازرس علی البدل انتخاب خواهند شد.
 
پاکزاد با اشاره به شرایط کاندیدا شدن برای این انتخابات، تصریح کرد: داشتن حداقل سه سال سابقه کار در روابط عمومی و ارائه حکم سازمانی برای پذیرش کاندیداتوری اعضا الزامی است.
 
وی اضافه کرد: ثبت نام از افراد متقاضی کاندیداتوری در این انتخابات از 28 آذر ماه به مدت یک هفته کاری در روابط عمومی استانداری هرمزگان انجام می‌شود و افراد متقاضی می‌توانند فرم ثبت نام را شخصا و یا از طریق نماینده قانونی خود به همراه تصویر مدارک شناسایی و حکم کارگزینی و 2 قطعه عکس انجام دهند.
 
مشاور استاندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان هرمزگان با اشاره به نقش و جایگاه این شورا در پیگیری مطالبات روابط عمومی‌ها با نگاه تخصصی به این حوزه، اظهار داشت: در دوره گذشته فعالیت شورای هماهنگی روابط عمومی‌های هرمزگان 7 دوره آموزشی روابط عمومی برگزار شد و در دوره آینده نیز باید شاهد ارتقا جایگاه روابط عمومی‌ها و توجه به مقوله آموزش به عنوان اولویت کاری این شورا باشیم.
 
پاکزاد بیان داشت: از مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌ها و نهادها در هرمزگان انتظار می‌رود با صدور حکم مشاوره برای مدیران روابط عمومی و دعوت از آنان در نشست‌های شورای معاونین، همانند استانداری هرمزگان نسبت به توجه به این بخش مهم و اثرگذار سازمانی اهتمام ویژه داشته باشند.
 
وی گفت: در دنیای امروز مفهوم روابط عمومی تغییر یافته و روابط عمومی بخشی اثرگذار و مهم در هر مجموعه و سازمان محسوب می‌شود.
 
مشاور استاندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان هرمزگان خاطرنشان کرد: امیدواریم انتخابات این شورا با حضور حداکثری اعضا برگزار شود و هیئت رئیسه شورا در دوره جدید بتواند به ارتقا جایگاه روابط عمومی ها در تصمیم سازی در دستگاه های اجرایی کمک کند.
 
پاکزاد یادآور شد: همزمان با مراسم معرفی اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان، مراسم تجلیل از مرتضی ضعیفی پیشکسوت روابط عمومی‌های هرمزگان که به تازگی بازنشسته شده است، نیز برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار