ششمین دوره آموزش مدرس غواصی بی المللی به مدت 10 روز و با حضور 14 شرکت کننده از نقاط مختلف کشور در مدرسه غواصی قشم برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 16 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، مدرس ارشد فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران امروز در مراسم پایانی این دوره در قشم افزود: نخستین دوره آموزش مدرس غواصی در مدرسه غواصی قشم در سال 75 آغاز شد و تا پیش از این دوره 80 نفر از شناگران کشور در این کلاس ها شرکت و کارت مدرسی معتبر مدرسی غواصی دریافت کرده اند.

علی اکبر حاجی محمدی افزود: با پایان یافتن این دوره آموزشی و ارایه گواهینامه معتبر فدراسیون به قبول شدگان، این افراد از این پس می توانند به عنوان مدرس غواصی در امر آموزش، امتحان و صدور مدرک بین المللی فعالیت کنند.

وی گفت : تاکنون حدود 300 تن از کارکنان جمعیت هلال احمر دریایی در این مدرسه آموزش های غواصی دیده اند و اکنون در مناطق مختلفی همچون دریای خزر، خلیج فارس و دیگر تفرجگاه های آبی کشور مشغول خدمات رسانی هستند.

مدرس ارشد فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران افزود : برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان آتش نشانی های کل کشور را از دیگر دستاوردهای این دوره های آموزشی اعلام کرد و گفت: بسیاری از عملیات های نجات در مناطق آبی و دریایی توسط نیروهای آموزش دیده در این کلاس ها اجرا می شود.

حاجی محمدی گفت : تربیت مدرس غواصی از میان زنان شناگر یکی دیگر از دستاوردهای دوره های غواصی این مدرسه به شمار می رود، و در ششمین دوره آموزش غواصی دو تن از شناگران برتر زن کشورمان نیز شرکت کردند و موفق به کسب کارت مدرسی معتبر غواصی شدند.

وی آموزش عملیات نجات در آب، غواصی عمیق، بیماری های غواصی، قوانین غواصی و پاک سازی محیط زیست دریایی و ساحلی را بخش هایی از دوره آموزش مدرس غواصی در قشم برشمرد.

مدرس ارشد فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور افزود : انتقال علم غواصی به نسل جوان و در کنار آن ایجاد اشتغال پایدار برای این قشر یکی از دستاوردهای مهم این دوره ها به شمار می رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار