استاندار هرمزگان از نظام مهندسی با عنوان موضوع حیاتی نام برد و از حمایت در راستای قانونی و همگام با سازمان نظام مهندسی سخن به میان آورد و گفتند امید آن می رود که از معماری اسلامی ساخت بنا و در نماهای ساختمان استفاده گردد.
کد خبر: ۱۶۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲ 10 January 2016

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان :  هیئت مدیره دوره هفتم نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان به ریاست دکتر ابراهیم عمید در اولین گام به دیدار دکتر جادری استاندار هرمزگان رفتند . در این دیدار که در سالن جلسات استانداری برگزار گردید  ابتدا پیشنهاداتی از سوی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان در خصوص رویکردهای جدید به سمع و نظر استاندار رسانیده شد .

در ادامه استاندار هرمزگان از نظام مهندسی با عنوان موضوع حیاتی نام برد و از حمایت در راستای قانونی و همگام با سازمان نظام مهندسی سخن به میان آورد  و گفت: امید آن می رود که از معماری اسلامی ساخت بنا و در نماهای ساختمان استفاده گردد.

گفتنی است، دکتر عمید پیشنهاداتی در خصوص ارتقاء جایگاه و شأن و منزلت مهندسان ، افزایش کیفیت خدمات مهندسی در راستای ارتقاء کیفیت ساخت و سازها را اصول زیربنایی قرار داده است .

سپس مهندس مصفا دبیر هیات مدیره سازمان گزارش عملکرد ادوار گذشته را به سمع و نظر مقام عالی استان رساند و پیشنهاد و نامگذاری میدانی به نام مهندس را در راستای تقدیر از زحمات مهندسان در ساخت و آبادانی کشور ، ارائه نمودند .

همچنین وی، بر ضرورت جلوگیری از اجرایی ساختمان توسط افراد فاقد صلاحیت تاکید نموده و بعنوان یک الگوی مناسب در راستای رعایت مقررات ملی ، اجرای تمامی ساختمان ها در بافت فرسوده توسط سازندگان مسکن وساختمان را خواستار شدند.

سازمان نظام مهندسی با 6300 عضو در هفت رشته بزرگترین جامعه مردم نهاد در سطح استان هرمزگان با هفت دفتر نمایندگی بوده که ارائه خدمات می نماید .

گفتنی است در این نشست آقایان مهندس گندمکار ، رئیسی ، پروین ، عامری و رضایی سردره اعضاء هیات مدیره ضمن حضور ، در زمینه معماری اسلامی و جایگاه مهندس و ارتقاء کیفیت ساختمان به ایراد سخن پرداختند .

دالمن سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان نیز از ظرفیت و توانمندی نظام مهندسی در کمیته های شوراها ی زیر مجموعه استانداری سخن به میان آوردند و گفتند در این راستا آموزش را نیز سرلوحه کار قرار دهند .

دکتر ابراهیم عمید ، مهندس مجید سیمراخ ، مهندس حسنعلی رئیسی، مهندس مسعود مصفا، مهندس شهاب حسینی، مهندس نیما امیرشکاری، مهندس ابراهیم نکویی، مهندس مهدی رضایی سردره ، مهندس رضا رفیعی، دکتر حمیدرضا عامری سیاهویی، دکتر رحمت الله گندمکار، مهندس رامین حیدری مقدم ،  مهندس سهراب روستایی ، مهندس حیدر پروین ، مهندس حسین درخشان در این جلسه حضور داشتند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار