سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان گفت: ساخت 22 بوستان بانوان در هرمزگان که عمده آنها در دهه فجر به بهره برداری می رسد از پروژه های مهمی است که هدیه ای از طرف دولت برای 50 درصد جمعیت استان یعنی بانوان است.
کد خبر: ۱۶۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 11 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مسعود دالمن روز در در نشست کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر هرمزگان با اشاره به تلاش های در دست انجام برای بهره برداری از پروژه های مهم و شاخص در استان در دهه فجر امسال، افزود: برنامه ریزی برای افتتاح پروژه های عمرانی همزمان با دهه فجر در هرمزگان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه فهرست اولیه پروژه های قابل افتتاح دستگاه های اجرایی مختلف تهیه شده ، تصریح کرد: برای معرفی مناسب اقدامات دولت، قرار بر این شده که پروژه های شاخص استان که اثرگذاری آن بر زندگی مردم بیشتر است به شکل مناسبی به مردم اطلاع رسانی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان نیز در این نشست با اشاره به برنامه های دهه فجر، گفت: همزمان با 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی، برنامه های نواختن زنگ انقلاب در مدارس، رژه بسیجیان در گلزار شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با ایثارگران در سراسر استان برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامعلی ارجمند اضافه کرد: تزئینات شهری و اطلاع رسانی لازم برای برنامه های این دهه باید به شکل مناسبی انجام شود و همچنین ادارات برنامه ریزی های لازم برای افتتاح پروژه ها را انجام دهند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار