آتش سوزی یک واحد نان فانتزی در بندرعباس که شامگاه سه شنبه در این شهر رخ داد، با خروج به موقع کارگران از محل تلفات جانی نداشت اما شماری از ماموران آتش نشانی در این حادثه زخمی شدند.
کد خبر: ۱۶۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 12 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین رنجبر که به هنگام وقوع این حادثه در محل حضور داشت، درگفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه هنوز علت حادثه بطور دقیق مشخص نیست ، افزود: آتش نشانان هم بلافصله پس از واقعه این حادثه در محل حاضر شدند و آتش را خاموشی کردند.

این اتش سوزی که در طبقه دوم یک مجتمع تجاری مسکونی رخ داد ، یکی دو نفر از ماموران آتش نشانی دچار گاز گرفتگی شده وبه بیمارستان منتقل شدند و دود تمام این ساختمان را فرا گرفت ، مردم این مجتمع و واحدهای اطراف آن را تخلیه کردند.

درجریان این حادثه که به چند مغازه دیگر هم خسارت وارد شد براساس شنیده های خبرنگار ایرنا ، علت آتش سوزی را خراب بودن مخزن گازوییل نانوایی فانتزی نمونه که بین سه راه سازمان و بلوکی بندرعباس واقع شده ، بوده است.


بامداد هشتم مردادماه امسال نیز دو آتش سوزی شامل مجتمع ستاره جنوب وشبانگاه آن در هتل هرمز بندرعباس رخ داد که درستاره جنوب سه نفر کشته و30نفر از ساکنان این مجتمع مصدوم وهمچنین روز جمعه درحادثه آتش سوزی و گازگرفتگی هتل هرمز نیزدونفر شامل یک ماموران جان برکف آتش نشانی همان روز ویک مامور انتظامات هتل دو روزجان خود را از دست دادند وشمار مصدومان این حادثه هم به سه نفر رسید.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان 12 مردادماه امسال از دستگیری عامل اصلی آتش سوزی هتل هرمز در فرودگاه بین المللی بندرعباس خبر داد و گفت:در پی آتش سوزی هتل هرمز در بندرعباس که بامداد روز جمعه رخ داد ، به دلیل حساسیت موضوع ، شناسایی عاملان اصلی و مظنونان این حادثه به صورت جدی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.



سردار عزیزالله ملکی افزود : ماموران پلیس آگاهی با حضور در صحنه و بررسی مشخصات مسافران دریافتند که سه نفر شب قبل از حادثه برابر اظهارات خود جهت انجام فعالیت های اقتصادی در بندرعباس با مراجعه به هتل هر کدام در یک اتاق جداگانه اسکان یافتند.

24 آبان 93 نیز 155 واحد تجاری در بازار صدف و سوم آذرماه امسال هم 17 واحد تجاری در شهر درگان قشم در آتش سوخت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
خیلی بیشتر از اینا آتش سوزی شده حالا خدا خیرتون بده چندتاشو گفتید
کاش به فکر بیفتن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار