معاون پژوهش و برنامه ريزي منابع انساني اداره كل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: جذب و ساماندهي 200 سرباز معلم براي سال تحصيلي 95-96 در22 منطقه آموزشي استان تا هفتم ارديبهشت ماه جاري ادامه دارد.
کد خبر: ۲۱۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 23 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عليرضا فولادي افزود: اين افراد پس از گذراندن دوره هاي آموزشي نظامي ، براي كسب آمادگي لازم جهت ورود به كلاس هاي درس دوره آموزشي بدو خدمت را گذرانده و با شروع سال تحصيلي در كلاس درس حاضر مي گردند.

وي بيان داشت: در راستاي همكاري بين سازمان نظام وظيفه و آموزش و پرورش هرسال تعداد زيادي از فارغ التحصيلان دانشگاهي در مقطع كارداني ، كارشناسي و كارشناسي ارشد برابر سهميه در نظر گرفته شده از سوي وزارت آموزش و پرورش تحت عنوان سرباز معلم جهت پوشش نيروي انساني مدارس در مقطع ابتدايي و متوسطه بكار گرفته مي شوند.

معاون پژوهشي اداره كل آموزش وپرورش هرمزگان اظهاركرد: در صورت وجود داوطلب بيش از سهميه اعلام شده در هر رشته علاوه بر انجام مصاحبه تخصصي از داوطلبان فرم امتياز بندي و حتي برگزاري آزمون از افراد نيز پيش بيني شده است.

فولادي گفت: اولويت بكارگيري نيروها در مقطع ابتدايي و فني حرفه اي و كار و دانش و بيشتر در مدارس روستايي و سخت گذر (صعب العبور) است.

وي يادآورشد: افرادي كه قصد ادامه تحصيل در دانشگاه ها را دارند ، بهتر است در اين طرح شركت نكنند چرا كه در آينده با مشكلات متعددي در خصوص ترخيص و پرداخت هزينه هاي دوره هاي آموزشي گذرانده شده مواجه مي شوند.

فولادي در پايان گفت: مدت خدمت اين افراد 2 سال است و مدارك كسر خدمت آنان پذيرفته نمي شود. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار