رئیس آموزش و پرورش شهرستان جاسک گفت: بسیاری از روستاهای جاسک فاقد مدرسه یا مدرسه کپری هستند که خیرین فقط نیمی از هزینه ساخت مدرسه را تقبل می نمایند.
کد خبر: ۲۲۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 10 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، ابراهیم کریمی در جشنواره خیرین مدرسه ساز با حضور جمعی از خیرین مدرسه ساز و مسئولین اداری استانی و شهرستانی در سالن امور تربیتی برگزار شد گفت: به دلیل گستردگی شهرستان و پراکندگی جمعیت مشکلات فراوانی در آموزش و پرورش این منطقه وجود دارد که با مساعدت و همکاری خیرین مرتفع شده است و موجبات رشد و بالندگی آموزش شده است که نمونه بارز آن افتتاح و بهره برداری از دهها آموزشگاه در سال تحصیلی جاری بوده ایم .
 
کریمی افزود: داره کل نوسازی و تجهیز مدارس در تامین 50درصد هزینه پروژه های مدارس تخریبی مشارکت می کند در حالیکه بسیاری از روستاهای جاسک فاقد مدرسه یا مدرسه کپری هستند که خیرین فقط نیمی از این هزینه را تقبل می کنند که تامین مابقی هزینه این قبیل مدارس با مشکل مواجه خواهد شد .
 
رئیس آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به شعار وزیر آموزش و پرورش که همان افزایش پوشش تحصیلی است برسیم در مرحله اول باید فضا برای آموزش وجود داشته باشد تا هیچ کودکی از تحصیل باز نماند .
 
وی تصریح کرد: هنوز در شهرستان جاسک روستاهایی وجود دارد که فاقد ساختمان آموزشی هستند که نبود راه و امکانات زیربنایی ساخت مدرسه در این روستاها را با مشکل مواجه کرده است .
 
کریمی در پایان از ساخت 10 آموزشگاه توسط خیرین مدرسه ساز خبر داد و گفت: 750 میلیون ریال کمک نقدی برای پرداخت هزینه پوشاک و لوازم التحریر منطقه جانوری و پرکوه جمع آوری گردید .
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار