رئیس اداره ارزیابی عملکرد و دبیرستاد نظارت بر ثبت نام مدارس اداره کل آموزش وپرورش استان با بیان اینکه ثبت نام نوآموزان و دانش آموزان اول ابتدایی ازاول خرداد ماه آغازخواهد شد، اظهارکرد: ثبت نام سایرپایه ها و دوره های تحصیلی پس از پایان امتحانات آغاز و تا31مرداد در جریان خواهد بود.
کد خبر: ۲۲۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 14 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، ایرج بیت اللهی افزود: ثبت نام دانش آموزان کلیه پایه های تحصیلی در مدارس دولتی عادی بدون برگزاری آزمون ورودی،مصاحبه، شرط معدل و صرفا براساس محدوده جغرافیایی مدارس صورت می پذیرد.
 
وی ادامه داد:پذیرش دانش آموزان درمدارس غیردولتی، شاهد ، ایثارگران ، نمونه دولتی،استعدادهای درخشان و آموزش از راه دور نیز بر اساس دستورالعمل های مربوطه انجام می شود.
 
دبیرستاد نظارت بر ثبت نام مدارس اداره کل آموزش وپرورش استان همچنین با بیان اینکه ثبت نام کلیه دانش آموزان و نوآموزان مدارس دولتی و غیر دولتی و مراکز پیش دبستانی صرفا از طریق ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان (سناد)انجام می پذیرد، خاطر نشان کرد:سنجش سلامت نوآموزان و دانش آموزان پایه اول دبستان نیز از اول خرداد ماه در پایگاه های تعیین شده ادارات آموزش و پرورش انجام خواهد شد و ثبت نام نهایی این دانش آموزان نیز منوط به ارائه شناسنامه سلامت می باشد.
 
بیت اللهی تاکید کرد: دریافت هرگونه وجه ونیز اخذ تعهد مالی به استثنای وجوه مربوط به سنجش سلامت، بیمه ، استعلام از ثبت احوال و کتب درسی،هنگام ثبت نام در مدارس دولتی در فصل ثبت نام ممنوع می باشد.این مسوول همچنین گفت: دریافت هرگونه وجه نقد،چک حامل وچک پول درکلیه مدارس (دولتی وغیردولتی)ممنوع است و ضروری است وجوه دریافتی به حساب مدرسه واریز گردد .
 
دبیرستاد نظارت برثبت نام مدارس اداره کل آموزش وپرورش استان با بیان اینکه دریافت شهریه از فرزندان همکاران فرهنگی در مدارس شاهد، هیات امنایی و استعدادهای درخشان ممنوع است، یادآورشد: هزینه کلاس های فوق برنامه دراین گونه مدارس در طول سال تحصیلی به عهده اولیاست .
 
بیت اللهی افزود:مدیران مدارس غیردولتی، شاهد، استعدادهای درخشان و آموزش از راه دور که برابر مقررات مربوطه مجاز به دریافت وجه تحت عناوین خاص در هنگام ثبت نام هستند، باید تائید میزان آن را به همراه لیست کلیه فعالیت ها درتابلو اعلانات و در معرض دید اولیای محترم قراردهند.
 
وی از اولیا و دانش آموزان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف به هنگام ثبت نام با شماره 33339009ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس استان تماس و یا با مراجعه حضوری به ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ادارات آموزش و پرورش شهرستانها، مناطق و نواحی نسبت به رسیدگی تخلفات احتمالی اقدام کنند .
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مصطفی باقری از شاهرود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
کجای این سایت بچه ابتدایی را ثبت نام کنم؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار