با حضور وزير آموزش و پرورش و به صورت ويدئو كنفرانس 16 پروژه رفاهي درماني در 13 استان كشور به صورت همزمان افتتاح شد.
کد خبر: ۲۲۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 15 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، در این آیین دکترعلي اصغر فاني به صورت همزمان و از طريق ويدئو كنفرانس در 13 استان كشور ، 16 پروژه رفاهي درماني را افتتاح كرد که سهم استان هرمزگان مرکزجدید رفاهي فرهنگیان در شهرستان قشم بود.
 
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان درحاشیه این آیین، درجمع خبرنگاران،با بیان اینکه پروژه رفاهي شهرستان قشم با زیربنای یکهزار و 400مترمربع در دوطبقه احداث شده است، اظهارکرد: این پروژه با ظرفیت 80تخت در 19 اتاق دارای رستوران و نمازخانه است.
 
علی کرمپور افزود: راه اندازی این مجموعه در جزیره قشم که به عنوان یکی از مقاصد گردشگری کشور مطرح است نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان دارد که بیانگر توجه جدی وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید به افزایش خدمات و زیرساخت های رفاهی ویژه فرهنگیان است.
 
 وی با قدردانی از توجه وزارت آموزش و پرورش به توسعه خدمات رفاهی درمانی ویژه فرهنگیان دراقصی نقاط کشور بیان کرد: توجه به این مهم درراستای تکریم شان و جایگاه فرهنگیان است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان بیان کرد: استان هرمزگان برغم شرایط سخت آب و هوایی و دوری از مرکزنیازمند توجه بیشتر در این زمینه است که این نگرش خوشبختانه از سوی وزارت آموزش و پرورش مورد امعان نظراست.
 
کرمپورهمچنین با بیان اینکه  قریب به یک میلیون نفر روز تا پایان تعطیلات نوروزی در استان هرمزگان از خدمات آموزش و پرورش بهره گرفتند،خاطرنشان کرد: این تعداد در قالب 322 هزار و 363 نفر و 70 هزار و 730 خانوار بودند.
 
وي خاطرنشان كرد: 398مدرسه استان در قالب سه هزار و 96 کلاس برای اسکان فرهنگیان در تعطیلات نوروز تجهیز و دراختیارمسافران قرار گرفت که با راه اندازی این مرکز در شهرستان قشم بخشی از ظرفیت اسکان فرهنگیان می تواند به این مجموعه منتقل شود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان گفت: شهرستان‌های بندرعباس و قشم همواره به ترتیب بیشترین آمار پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی را دراین استان به خود اختصاص می دهند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار