مدیرکل بیمه سلامت خدمات درمانی هرمزگان گفت: از ابتدای اجرای برنامه تحول سلامت (15 اردیبهشت ماه 93تاکنون) 109 هزار دفترچه بیمه سلامت برای مردم استان صادر شد.
کد خبر: ۲۳۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰ 15 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی علیزاده افزود: کم شدن هزینه بیماران بستری ، افزایش ماندگاری پزشکان در مناطق محروم ، ترویج زایمان طبیعی و رایگان شدن آن از مهم ترین مزایای اجرای طرح تحول سلامت است.

وی با اشاره به این که در این مدت برای822 هزار نفر از روستائیان نیز دفترچه بیمه روستایی صادر شد ، بیان داشت: بیماران بستری با دفترچه بیمه روستایی و عشایر و داشتن کد ارجاع پزشک خانواده ، سه درصد و بیمه شدگان شهری شش درصد ، هزینه های درمانی را پرداخت می کنند.
 
مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان اظهارکرد: نام نویسی در بیمه سلامت رایگان است و متقاضیان برای ثبت نام به دفترهای پیشخوان دولت و یا به پایگاه اینترنتیwww.salamat.ir مراجعه کنند.

علیزاده اضافه کرد: در اجرای سیاست ابلاغی دولت تدبیر و امید ، همه قشرهای جامعه که بدون پوشش بیمه ای هستند ، باید زیر چتر حمایتی و درمانی نظام سلامت قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: یکهزار و 971 بیمارخاص در استان زیر پوشش بیمه سلامت هستند که تمام خدمات درمانی و دارویی برای این بیماران رایگان است.

طرح تحول نظام سلامت همزمان با سراسر کشور از 15 اردیبهشت ماه 93 در 16 بیمارستان دولتی هرمزگان آغاز شد.

22 بیمارستان دولتی ، 122 پزشک متخصص و 31 فوق تخصص و 98 داروخانه طرف قرارداد بیمه سلامت در هرمزگان هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار