با حضور معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش، دانش هاشمی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان معرفی شد.
کد خبر: ۲۵۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰ 04 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان عصر امروز با حضور حمیدرضا کفاش معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش و مسؤولین استان و حضور گسترده معلمان این استان برگزار شد.
 
در این مراسم دانش هاشمی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان معرفی و از تلاش‌های علی کرم‌پور در این جایگاه تقدیر شد.
 
معاون وزیر آموزش و پرورش در این مراسم با بیان این که استان هرمزگان به لحاظ اهمیت ساختار آموزش و پرورش جایگاه مهمی در کشور دارد، عنوان کرد: نیروهای توانمند بسیاری در مجموعه آموزش و پرورش استان هرمزگان حضور دارند که انتخاب از میان آنها برای انتصاب مدیرکل جدید این استان را سخت می‌کرد.
 
حمیدرضا کفاش ادامه داد: مشکلات جسمانی که برای مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان بوجود آمد و تشدید آثار ناشی از دوران جنگ تحمیلی در وجود وی و تاکید کرم‌پور برای ترک این جایگاه و انتخاب فرد شایسته دیگری موجب شد تا گزینه‌های فراوانی برای این منظور بررسی و ارزیابی شوند و انتخاب دانش هاشمی در سایه همکاری مجموعه معلمان و فرهنگیان فرهیخته این استان و مسؤولان دیگر استانی انتخابی موفق خواهد بود و امیدواریم منشاء خدمات فراوانی برای مردم این استان باشند.
 
وی با اشاره به جمعیت قابل توجه دانش آموز و معلم در سراسر کشور به اهمیت برنامه‌ریزی راهبردی و کلان برای وزارتخانه در هر کدام از استان‌ها تاکید و از معلمان استان هرمزگان خواست تا حرکتی ویژه را برای ارتقای جایگاه این استان در سطح کشور آغاز کنند و این حرکت را از همدلی و همراهی با مدیرکل جدید شروع کنند.
 
معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: همه مسؤولان عالی کشور بر اهمیت کار فرهنگی و آموزشی در کشور و رسالت بزرگ جامعه آموزش و پرورش اتفاق‌نظر دارند و باید از این ظرفیت برای رفع مشکلات جامعه فرهنگیان کشور و رشد تراز علمی جامعه اقدام کنیم.
 
کفاش خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش جز با همکاری و همدلی مردم و والدین دانش‌آموزان و کمک همه‌جانبه آنها به توسعه و پیشرفت این حوزه موفق نخواهد بود.
 
در این مراسم علاوه بر استاندار هرمزگان و معاونان وی، احمد مرادی و حسین هاشمی دو تن از نمایندگان استان نیز حضور داشتند و طی اظهارات به بیان اهمیت جایگاه آموزش و پرورش در استان هرمزگان و کشور پرداختند.
 
به گزارش فارس، دانش هاشمی‌پور مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان تا پیش از این در پست‌های مختلفی در این اداره کل نظیر معاونت آموزشی و معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در دوره اصلاحات و همین طور معاونت اداری و مالی اداره کل نوسازی مدارس استان نیز خدمت می‌کرده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار