کد خبر: ۲۷۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 03 August 2016
تابناک / باز‌یکن تیم فوتبال ملو‌ان بندر انز‌لی گفت: مسئولان انز‌لی تمام تلاش خود را برای حل مسالمت آمیز توهین به بانوان فوتبالیست می‌کنند و ما هم از حق خود چشم پوشی نمی‌کنیم.

مسئولان انز‌لی میخواهند اختلافات را مسالمت آمیز حل کنند/ از حقمان نمی گذریم
هاجر شاه‌ ملک پور باز‌یکن تیم فوتبال بانوان ملو‌ان بندر انز‌لی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مسئولان باشگاه فوتبال بندر انز‌لی به دنبال این هستند که مشکلات پیش آمده برای این باشگاه را به گردن دیگران بیاندازند که بحث مشکلات اخلاقی در تیم بانوان را عنوان کردند و بیرحمانه تصمیم به انحلال این تیم پر افتخار در حوزه بانوان گرفتند.

وی ادامه داد: ما در خصوص توهین‌های صورت گرفته توسط مدیریت باشگاه به دادگستری ‌انزلی شکایت کردیم و وکیل ما پیگیر این موضوع است.

شاه ملک پور در خصوص روند پرونده اظهار کرد: متاسفانه دادگستری و مسئولان ا‌نزلی در حال تلاش برای حل مسالمت آمیز این مسئله بین بازیکنان و باشگاه ملو‌ان بندر ‌انزلی هستند تا شکایتی در خصوص این باشگاه به ثبت نرسد اما ما از این توهین‌ها با یک عذر‌خواهی آقایان کوتاه نخواهیم آمد و حق خود را از کسانی که بر صندلی ریاست تکیه زده و بدون دلیل به کسانی که 14 سال برای آن‌ها افتخار آفرینی کرده‌اند، توهین می‌کنند خواهیم گرفت.

وی در ادامه افزود: تیم فوتبال بانوان انز‌لی نمونه‌ای از جامعه فوتبال بانوان است و این توهین‌ها به همه جامعه ورزش بانوان آسیب می زند. متاسفانه هیئت فوتبال انز‌لی و فدراسیون فوتبال تا کنون قدمی برای حل این مسئله برنداشته‌اند و تنها نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از ما دفاع کردند و حمایت‌های مردم انز‌لی باعث دلگرمی ما است.

شاه‌ ملک پور در پایان گفت: این توهین‌ها باید ریشه‌کن شود تا جامعه ورزش بانوان انگیزه خود را برای تلاش از دست ندهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار