معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد:
وی تشکیل انجمن کانون های تبلیغاتی را اقدامی موثر برای پیگیری مطالبات این صنف دانست و تصریح کرد: تشکیل انجمن سبب انسجام کانون های آگهی و تبلیغاتی می شود.
کد خبر: ۲۷۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 11 August 2016
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این نکته که رسته کانون های تبلیغاتی مشخص می شود، گفت: این اقدام فعالیت کانون های تبلیغاتی را تخصصی تر می کند.

حسین انتظامی در نشست صمیمی کانون های آگهی و تبلیغاتی استان، افزود: برای حمایت از سایر کانون های تبلیغاتی اجازه فعالیت در زمینه ای خارج از آن رسته مشخص شده، نمی دهیم.

وی با بیان این نکته که با تعیین رتبه بندی رسته های مختلف کانون های تبیلغاتی، ذینفعان مشخص می شوند، اظهار کرد: عملکرد هریک از کانون های تبلیغاتی بر اساس فعالیت آنها مشخص می شود.

انتظامی در پاسخ به گلایه یکی از مدیران کانون های آگهی تبلیغاتی مبنی بر انتشار آگهی نامه نشریات، گفت: انتشار هرگونه آگهی نامه مطبوعات خارج از شرایط تعیین شده برای رسانه ها، تخلف محسوب می شود.

وی تشکیل انجمن کانون های تبلیغاتی را اقدامی موثر برای پیگیری مطالبات این صنف دانست و تصریح کرد: تشکیل انجمن سبب انسجام کانون های آگهی و تبلیغاتی می شود.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال که چه نوع حمایت مالی از سوی دولت برای کانون های آگهی تبلیغاتی انجام می شود، گفت: برای کانون های تبلیغاتی بر خلاف مطبوعات یارانه ای نداریم چراکه فرض بر این است که کانون های تبلیغاتی درآمدزا هستند.

گفتنی است نشست صمیمی کانون های آگهی و تبلیغاتی استان با حضور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران فعال در حوزه کانون های آگهی و تبلیغاتی در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی تیشکیل شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار