مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری بندرعباس از اجرای طرح توسعه مشارکتی فضای سبز ،غرس نهال در محله خواجه عطا،پشت مدرسه غواصی خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 20 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مصطفی خادم در این ارتباط اظهار کرد: این طرح با هدف جلب مشارکت عمومی در امر حفظ و گسترش فضای سبز محله خواجه عطا پشت مدرسه غواصی شهر بندرعباس باهمکاری رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان هرمزگان آقای عیسی جنگائی   اجراء شده است .
 
وی در ادامه با اشاره به مشکلاتی مانند آماده نبودن بستر و محل های کاشت، کمبود آب و نامناسب بودن خاک، و غیره جهت توسعه فضای سبز در آن محله گفت: این سازمان در خصوص توسعه فضای سبز این منطقه برنامه ریزی های لازم را انجام داده است .
 
رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان هرمزگان  اظهارداشت :ارزش گذاری به بحث های زیست محیطی، گسترش بحث های مربوط به بهبود نگرش در فضای سبز بین مردم، شناسایی و تعیین نقاط قوت و ضعف آموزش فضای سبز، شناسایی فرصت ها در جهت مشارکت و آموزش فضای سبز و افزایش کارایی و بهبود عملکرد در زمینه فضای سبزدرمحلات  می توان نام برد.
 
خادم گفت: در این راستا اگر شهروندان نسبت به احداث، حفظ و توسعه و زیبایی فضای سبز محدوده خود تلاش داشته باشند ما هم از لحاظ تامین نهاده ها و هم نکته نظرات کارشناسی حمایت کاملی خواهیم داشت.
 
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری بندرعباس ادامه داد: این طرح با همکاری اهالی اقدام به کاشت نهال در محله نموده نهال های کاشته شده اغلب از انواع گل کاغذی ،مشعل جنگل،یاس مریم،نبلوفردرختی،تابه بویا،تکاما،آگاو... بوده که پس از کاشت مراحل نگهداری و آبیاری آنها به شهروندان آن منطقه واگذار شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار