مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان گفت: در غرب و شرق استان چندین پروژه را با هدف تمرکززدایی از سرمایه‌گذاری در مرکز استان در دست اجرا و راهبری داریم.
کد خبر: ۲۸۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 25 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مسعود پاکزاد شامگاه چهارشنبه در کنفرانس پیش‌بینی اقتصاد ایران و توصیه‌های سرمایه‌گذاری که در بندرعباس برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بیان داشت: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند هرمزگان را می‌توان به‌عنوان ایران کوچک نام نهاد چرا که این استان تمامی نعمت‌ها و استعدادهای خدادادی را در اختیار دارد.
 
وی با بیان اینکه از 8 هزار میلیارد تومان درآمد سال 93 گمرکات کشور 5 هزار میلیارد تومان آن در هرمزگان وصول شده است، افزود: امروز به مدد دولت تدبیر و امید، هرمزگان به نسبت استعدادهایش دیده شده است به نحوی که ما در شرق استان هفت پروژه عظیم و در غرب نیز هفت پروژه دیگر را خواهیم داشت.
 
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان اضافه کرد: در غرب و شرق استان چندین پروژه را با هدف تمرکززادیی از سرمایه‌گذاری در مرکز استان در دست اجرا و راهبری داریم.
 
پاکزاد با بیان اینکه در دولت یازدهم برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن می‌کنیم، اضافه کرد:‌ تنها راه رونق اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کشور اعتماد و تکیه و باور مردم و بخش خصوصی است کما اینکه همگان به خوبی می‌دانند حضور ایرانیان امروز سبب تاثیرات شگرفی در رونق کشورهای همسایه در جنوب و شمال شده است.
 
وی تصریح کرد: دولت در بعد سرمایه‌گذاری نگاهی واقعی و حقیقی دارد و در این راه منکر مشکلات و چالش‌ها نیز نیست و از همین رو به‌دنبال راهکارها برای رفع مسائل است.
 
پاکزاد با بیان اینکه دستاوردهایی همانند برجام شرایط را برای سرمایه‌گذاری در کشور تسهیل کرده است، اضافه کرد: بازنگری و اصلاح قوانین و مقررات، امنیت سرمایه گذاری، ارائه تسهیلات، کاهش بروکراسی اداری، و ایجاد مشوق‌ها از جمله اهرم‌ها و مولفه‌های مهم در امر جذب سرمایه‌‌ها و سرمایه‌گذارهاست.
 
کنفرانس یک‌روزه پیش‌بینی اقتصاد ایران و فرصت‌های سرمایه‌گذاری با همت خانه کیفیت ایرانیان و اداره‌کل سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان در محل هتل همای بندرعباس برگزار شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار