عباس امینی با تقدیر از زحمات افشین مظهری در شهرداری منطقه دو بندرعباس، مهدی رنجبری به عنوان شهردار جدید این منطقه معرفی کرد.
کد خبر: ۲۹۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 13 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، در این مراسم شهردار بندرعباس ضمن تقدیر از زحمات شهردار پیشین منطقه دو در توسعه خدمات این منطقه گفت: با توجه به رکود اقتصادی موجود، برنامه‌ریزی مناسب و اقدامات مؤثر در این منطقه موجب شد، این منطقه همواره در رده خوب بین مناطق شهرداری بندرعباس باشد.


وی افزود: جابجایی مدیران شهرداری بندرعباس در راستای سیاست‌های مدیریتی شهر و با هدف تسریع در خدمت‌رسانی صورت می‌گیرد و  مدیران در هر جایگاهی باید به سلامت اداری، تسهیل در انجام خدمات و توسعه و بهبود خدمت توجه ویژه داشته و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت عموم شهروندان به کار برند.
 
در ادامه این مراسم افشین مظهری با اشاره به تلاش‌ها و دقت مدیران و کارشنان این منطقه در انجام وظایف، افزود: در مدت یک سالی که در این مجموعه حضور داشتم پروژه‌های مختلف به بهره‌برداری رسیده است و همه اینها با همت و تلاش همکاران بدست آمده است.
 
وی در پایان گفت: قرار گرفتن در هر جایگاهی، فرصت محدودی است که برای خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت آنها در اختیار ما قرار می گیرد که باید از این فرصت‌ها برای خدمت رسانی به شهروندان نهایت استفاده را ببریم .
 
در ادامه مهدی رنجبری شهردار جدید منطقه دو گفت: امیدوارم دوشادوش همکاران پرتلاش این شهرداری بتوانیم در راستای توسعه مدیریت شهری و افق‌های ترسیم شده برای عمران، آبادانی و پیشرفت این منطقه حرکت کنیم.
 
اضافه می‌شود: مهدی رنجبری پیش از این مسولیت مدیریت عمران منطقه یک شهرداری بندرعباس را بر عهده داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار