رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان گفت: سرشماری نفوس و مسکن برای نخستین بار در کشور به‌منظور افزایش سرعت و دقت و کاهش هزینه‌های اجرایی این طرح ملی، با شیوه نوین سرشماری الکترونیکی و بدون کاغذ انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۹۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 14 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، صالح دریانورد اظهار داشت: مرکز آمار ایران به‌عنوان مرجع آمارهای رسمی کشور بر اساس قانون متولی اجرای سرشماری نفوس و مسکن است که این اطلاعات پایه همه برنامه‌ریزی‌های کشور را مورد بررسی قرار خواهد داد و این یک رویداد ملی است.
 
وی افزود: اجرای هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در برنامه کاری مرکز آمار ایران قرار گرفته و در مهر ماه و آبان ماه سال جاری به‌طور همزمان در سراسر کشور اجرایی می‌شود و اجرای موفقیت‌آمیز این رویداد مستلزم اطلاع‌رسانی عمومی، مشارکت گسترده عموم مردم و دستگاه‌های اجرایی کشور است.
 
رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان گفت: برای نخستین بار در تاریخ کشور به‌منظور افزایش سرعت و دقت و کاهش هزینه‌های اجرایی این طرح ملی از شیوه نوین سرشماری به‌صورت الکترونیکی و بدون کاغذ انجام خواهد شد.
 
دریانورد عنوان کرد: سرشماری عمومی نفوس و مسکن در مرحله اول به شیوه اینترنتی از تاریخ 3 تا 24 مهرماه 95 برگزار می‌شود و افرادی که به‌صورت اینترنتی پرسش‌نامه را تکمیل کرده باشند از طریق سایت کد آماری به آنها داده می‌شود.
 
وی بیان داشت: در مرحله دوم گردآوری اطلاعات با استفاده از تبلت از طریق مصاحبه حضوری از تاریخ 25 مهر ماه تا 25 آبان ماه از طریق مراجعه مأمور به خانوار انجام می‌شود و هنگام مراجعه مأموران سرشماری کد آماری را به وی تحویل می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار