رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان با ابراز نارضایتی از روند واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی، خواستار رفع نقیصه واگذاری پروژه های دولتی در هرمزگان به بخش خصوصی شد.
کد خبر: ۲۹۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 19 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، صالح دریانورد در دهمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی هرمزگان با ابزار گلایه از روند واگذاری پروژه های عمرانی دولتی به بخش خصوصی در استان بیان کرد: علیرغم اینکه دستگاه جهاددانشگاهی را به عنوان دستگاه همراه و مشاور انتخاب کرده‌ایم ولی هنوز دستگاه‌های اجرایی استان اقدامی برای تهیه طرح توجیهی واگذاری پروژه‌های نیمه تمام نکرده‌اند.
 
وی عنوان کرد: 137 پروژه عمرانی جدید، نیمه تمام و اماده بهره‌برداری با نیاز اعتبار چهارهزار و 500میلیارد ریال شناسایی و جهت واگذاری تصویب شد که پس از تجدید نظر تعداد 83 پروژه به عنوان پروژه‌های قابل واگذاری در سال 95 معرفی شد.
 
دریانورد اظهارکرد: از تعداد 83 پروژه معرفی شده تنها 16 پروژه تدوین گزارش واگذاری آن تهیه و برای شش پروژه تشکیل کارگروه واگذاری انجام شده و فراخوان 12 پروژه جهت واگذاری به بخش خصوصی از طریق روزنامه‌ها انجام شده است.
 
رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان خاطرنشان کرد: علیرغم الزام دستورالعمل مکاتبه با دستگاه‌های اجرایی جهت اعلام پروژه‌های قابل واگذاری و غیرقابل واگذاری متاسفانه به غیر از چهار دستگاه از هیچ دستگاهی پاسخی دریافت نشد.
 
وی عنوان کرد: طبق اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از 496 پروژه واگذار شده در کشور 157 پروژه ملی و 339 پروژه استانی بوده است و چهار هزار و 509 پروژه می و استانی در آستانه واگذاری قرار دارد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار