محمد امیرزاده مدیرعامل شرکت دیداس در انتخابات نفس‌گیر هیأت مدیره انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران با کسب 113 رأی به عضویت هیأت مدیره آن درآمد.
کد خبر: ۳۰۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰ 09 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران 12 مهرماه 95 و با حضور انبوهی از مدیران شرکت‌های مطرح فنی و مهندسی کشور در تهران برگزار شد.

در این مجمع عمومی، انتخابات نفس‌گیر هیأت مدیره این انجمن با حضور نمایندگان وزارت کار و اتاق بازرگانی ایران برگزار شد تا بزرگ‌ترین و مهم‌ترین انجمن صنفی کشور اعضای جدید هیأت مدیره خود را بشناسد.

در این انتخابات محمد امیرزاده از فعالان اقتصادی هرمزگانی نیز به عنوان مدیرعامل شرکت دیداس حضور داشت که با 113 رای به عنوان عضو هیأت مدیره انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران انتخاب شد.

یک هرمزگانی عضو هیأت مدیره انجمن  صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران شد

در این انتخابات چهره شاخص متعددی نظیر فرامرز مفتخر، محمد حسن بدیع، فرزام منوچهری، اسماعیل مسگر پور طوسی، محمد رضا انصاری، قباد چوبدار، پرویز رضایی، محمد ابوطالبی، مجید ابریشمی، ساعد مسعودی، ایرج گلابتونچی، علیرضا کدخدایی نیز توانستند به همراه محمد امیرزاده به هیأت مدیره این انجمن راه یابند.

محمد امیرزاده مدیرعامل شرکت دیداس دارای مدرک مهندسی Civil  از دانشگاه I.I.T  هندوستان است.

شرکت دیداس که سنگ بنای آن در استان هرمزگان بنا شد، اکنون در حوزه‌های راهسازی، سدسازی، ساختمانی، معدنی، نفتی و مخابراتی فعالیت دارد و تاکنون پروژه عمرانی متعددی را علاوه بر استان هرمزگان و دیگر استان‌های کشور در کشورهای قزاقستان، امارات، ارمنستان، بلاروس و الجزایر به اجرا درآورده است.

امیرزاده سه دوره عضو هیأت مدیره انجمن صدور خدمات فنی و مهندسی ایران بوده و صادرکننده نمونه خدمات فنی و مهندسی کشور نیز هست. وی عضو هیأت مدیره انجمن دوستی ایران و قطر است و دو دوره عضو هیأت مدیره سندیکای شرکت‌های ساختمانی کشور را در کارنامه دارد.

محمد امیرزاده نماینده برگزیده عضو اتاق بازرگانی تهران نیز هست که سال گذشته به اتفاق برادر معاون اول رئیس جمهور به ترکیب اصلی این اتاق به عنوان بزرگ‌ترین پارلمان بخش خصوصی کشور راه یافت و رسانه‌ها در آن زمان از ورود او و برادر جهانگیری معاون اول روحانی به عنوان پیروزی جریان حامی دولت در این اتاق یاد کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار