کد خبر: ۳۲۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 01 November 2016
به گزارش تابناک یزد، در حالی که بخشهای مختلف خبری صداوسیما در دلواپسي تازه ای، از حضور همسر مجري بي بي سي فارسي در ايران با اب و تاب خبر پخش می کنند و می خواهند این موضوع را به عدم نظارت وزارت ارشاد ربط بدهند؛ پاسخ دقیق معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد آنها را عصبانی کرد.

در حاشیه نشست خبری امروز نمایشگاه مطبوعات، حسین انتظامی در پاسخ به سوال خبرنگار صداوسیما برای حضور همسر مجری بی بی سی، گفت: اجازه بدهید درباره این موضوع بررسی کنیم و بعد اطلاع رسانی کنیم.

این پاسخ اما معاونت سیاسی را راضی نکرد و آنها در بخشهای مختلف خبر سیما، از حضور فرد یادشده خبر دادند و پاسخ حرفه ای معاون وزیر را نیز پخش کردند تا از یک کشف بزرگ خبر بدهند. اما اصل ماجرا چیست؟

حسین انتظامی در پاسخ به عصر ایران که چطور این خبرنگار وارد ایران شده و وزارت ارشاد نظارتی بر او و فعالیت هایش ندارد، گفت: فردي با اين نام با رواديد مطبوعاتي وارد كشور نشده  است.

وی در پاسخ به این سوال که پس چرا در بخشهاي مختلف خبري صدا وسيما اين قصور را متوجه وزارت ارشاد مي كند؟ نیز گفت: از خودشان بپرسيد چون جاي سؤال است كه قبل از كسب اطلاع در باره افراد و نوع ويزاي آنها در صدد القاي چه چيزي هستند.

بنا به نظر كارشناسان رسانه، صداوسیما در سالهای اخیر، کم از این گاف های خبری نداده و تا امروز نیز برای هیچ یک از این گافها، از مردم عذرخواهی نکرده است؛ اگرچه مشخص است سرنخ این خبرها و خبرسازی‌ها، خارج از صداوسیما و بیشتر از شنیده ها و بولتن های غیر رسمی بدست می آید و این برای رسانه ملی که باید برادر بزرگتر سایر رسانه ها و آموزگار حرفه اي باشد، غیر قابل قبول و غیر قابل توجیه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار