امام جمعه بندرعباس با اشاره به 5 دی و سالگرد فرمان امام خمینی(ره) در سپردن امنیت پروازها به سپاه، گفت: تأمین امنیت پروازها توسط سپاه منشأ آرامش مردم شد.
کد خبر: ۳۴۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ 24 December 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: قرآن کلام خداست و انکارکنندگان آیات الهی اگر ادعای زمینی‌بودن این آیات را دارند، یک آیه از آیات قرآن را بیاورند.
 
وی افزود: تهمت‌ و افترا به رسول مکرم اسلام موضوع جدیدی در تاریخ نیست اما همواره انکارکنندگان آیات الهی بوده‌اند که شرمسار از رفتار خود گشته و در برابر همه عالم سرافکنده شده‌اند چون قرآن کلامی آسمانی و نشانه روشن حق است و انکار آن و زمینی‌خواندن آیات آن نشانه عدم فهم درست بیان‌کنندگان این جملات از آیات الهی است.
 
امام جمعه بندرعباس با بیان این که نظام اسلامی ما بر پایه قرآن بنا نهاده شده است، افزود: آنهایی که بر علیه قرآن و کلام خداوند سخن می‌گویند و یا سعی در حمله به قرآن در اشکال مختلف دارند، به همه حاکمیت و نظام ما حمله کرده‌اند و ما باید با همه توان در جهت روشن‌سازی افکار منحرفان و نمایاندن چهره واقعی آنان به مردم تلاش کنیم.
 
آیت الله نعیم‌آبادی در ادامه عنوان کرد: انسان واقعی باید جرأت و هنر کنار زدن پرده‌ها از وجدان خویش را داشته باشد. وجدان خود را غبارروبی کنید تا به یک زندگی سالم دست یابید چرا که هر گاه بین انسان و حقیقت پرده‌ای قرار می‌گیرد، همه چیز غیرقابل فهم می‌شود.
 
وی در خطبه‌های دوم نماز جمعه بندرعباس با اشاره به حدیثی از امام محمدباقر(ع) مبنی بر این که هر کس دنیای خود را به خاطر آخرتش رها کند، از ما نیست، گفت: مسلمان واقعی باید همت و توان خویش را در این دنیا برای اصلاح و خدمت به بندگان خدا و شکوه اسلام بکار گیرد.
 
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان تصریح کرد: حضور در نماز جمعه نشانه شکوه امت اسلام است و هر قدمی که در راه حضور در نماز جمعه می‌گذارید، فضیلت بشمار می‌رود.
 
نعیم‌آبادی در ادامه روز ثبت احوال اشاره و با بیان این که هر جامعه‌ای برای انجام درست اموراتش به آمار دقیق و تعداد نفرات و مشخصات آنها نیاز دارد، اظهار کرد: ثبت احوال در حوزه فردی و اجتماعی زندگی ما تأثیر مستقیم دارد و انجام امورات این اداره به نحو شایسته از ضروریات امور در کشور است.
 
وی به روز 5 دی و سالگرد فرمان امام(ره) به سپاه در تأمین امنیت پروازها در کشورمان نیز اشاره‌ای کرد و گفت: فرزندان گمنام ملت ایران در سپاه فرودگاه‌ها تلاش زیادی برای امنیت و آسایش مردم می‌کنند و حراست از آسمان کشور و امنیت مردم در پروازها موجب آرامش و احساس غرور برای آحاد مردم ایران است.
 
امام جمعه بندرعباس با تبریک سالگرد میلاد حضرت مسیح، بیان کرد: سالگرد حماسه 9 دی نزدیک است و برگزاری با شکوه این روز که نماد بصیرت و هوشیاری ملت ایران و تبعیت آنان از رهبر معظم انقلاب اسلامی است، باید با شکوه برگزار شود.
 
وی از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی 9 دی که در ساعت 9 صبح و در میدان انقلاب (روبروی) هتل هرمز برگزار می‌شود نیز دعوت کرد تا بار دیگر انسجام انقلابی خود را به همه جهانیان نشان دهند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار