معاون روابط‌عمومی دفتر استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم تقویت همکاری‌ها بین روابط‌عمومی‌های هرمزگان، گفت: روابط‌عمومی‌های صنایع غرب بندرعباس می‌توانند با حفظ و تقویت ارتباطات بین خود در رفع مشکلات منطقه نقش بسزایی داشته باشند.
کد خبر: ۳۵۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ 08 January 2017
به گزارش تابناک هرمزگان، شیرزاد عزتی در نشست مشترک مدیران و رؤسای روابط عمومی‌های صنایع غرب بندرعباس با شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان هرمزگان که به میزبانی پالایشگاه نفت بندرعباس برگزار شد، افزود: تعامل و همکاری و هماهنگی بین روابط عمومی‌ها به‌ویژه در انتقال مشکلات به مدیران استان و ایجاد راهکار برای رفع آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
وی ادامه داد: رفع برخی مشکلات خارج از توان این جلسه است اما این امکان وجود دارد که با پیگیری استانداری نشست‌هایی با مسؤولان استانی مربوطه و رؤسای روابط عمومی‌های صنایع تشکیل و مشکلات بیان شود.
 
معاون روابط عمومی دفتر استاندار هرمزگان تصریح کرد: با همکاری صنایع و به‌منظور افزایش آگاهی از ظرفیت‌های منطقه به‌زودی امکان بازدید گروه‌های مختلف جامعه ازجمله دانش آموزان، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها و انجمن‌های مردمی از منطقه فراهم می‌شود.
 
بر اساس این گزارش تشکیل کمیته‌های تخصصی، بازنگری و تصمیم‌گیری در رابطه با اساسنامه و دستورالعمل‌های این نشست، آشنایی با ظرفیت‌های شرکت‌های واقع در غرب بندرعباس و استفاده شرکت‌های منطقه از دستاوردها و تجربیات یکدیگر و بیان مشکلات موجود در منطقه از محورهای این نشست بود.
 
ترافیک و نبود فضای سبز مناسب و عدم زیباسازی مسیر منتهی به صنایع غرب، مشکل آب و برق، کمرنگ بودن رسانه‌ها در منطقه برای بیان مشکلات صنایع در سطح ملی از جمله مشکلات بیان شده در این نشست بود.
 
نمایندگان شرکت‌های فولادسازی مشکل تامین مواد اولیه و صادرات آنها و بیان نشدن این مشکلات به شکلی صحیح در رسانه‌ها را از مهمترین مشکلات این صنایع بیان کردند.
 
در پایان این نشست روسای روابط عمومی‌های صنایع غرب و شورای هماهنگی استان از واحدهای عملیاتی پالایشگاه نفت بندرعباس بازدید کردند و با ظرفیت‌های تولیدی آن آشنا شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار