وزیر آموزش و پرورش در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۳۵۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 09 January 2017

به گزار ش تابناک : در پیام فخرالدین احمدی دانش‌ آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: «ارتحال جانگداز استوانه استوار انقلاب ، یار پایدار حضرت امام خمینی(ره) و یاور ماندگار مقام معظم رهبری، «آیت الله هاشمی رفسنجانی» به مانند دیگر اتفاقات تلخ تاریخ، ناگوار بوده و به آسانی قابل جبران نیست.

تلخی این خبر را، اتکال به الطاف الهی و شکوه سال‌ها مجاهدت ایشان در مبارزه با طاغوت و مساعدت‌شان در شکل‌گیری و وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی و همراهی همه جانبه ایشان در تثبیت و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌تواند تحمل پذیر کند.

به یقین ملت غیور، انقلابی و قدر شناس ایران اسلامی به نیکی آن نیک مرد را می‌شناسند و چندان در فراز و فرود دوران پیش از انقلاب و روزهای پر فروغ پس از انقلاب از مساعی آسمانی آن مرد ساعی و صبور خاطره ها دارند که بتوانند با یاد آن اینک، خاطر پریشان خود را تسلی دهند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه فرهیخته فرهنگیان کشور، غمگنانه این رحلت جانسوز را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و به ویژه بیت معظم آن فقید سعید، تسلیت و تعزیت گفته، از درگاه خداوند رحمان برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای خانواده معزا و عموم دوستداران و دلبستگان ایشان صبر و شکیبایی تمنا دارم».




منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار