روزنامه قطری از ابراز امیداری سران باشگاه العربی برای استفاده از ملی‌پوش ایرانی در بازی هفته هفدهم لیگ ستارگان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 15 January 2017
به گزارش تابناک : دو باشگاه الریان و العربی با وعده رئیس فدراسیون فوتبال قطر می‌توانند با وجود محرومیت‌های قبلی بازیکنان جدیدی را در فصل نقل و انتقالات ماه جاری میلادی به فهرست خود اضافه کنند و در این میان سران العربی قصد دارند تا در سریع‌ترین زمان ممکن اشکان دژاگه به ترکیب این تیم اضافه شود.

روزنامه الرایه قطر در آغاز گزارشی در مورد شرایط باشگاه العربی نوشته است: بن جبر، رئیس باشگاه العربی پس از تعامل ایحاد شده با فدراسیون فوتبال قطر امیدوار است کار ثبت‌نام اشکان دژاگه در فهرست بازیکنان خارجی این تیم انجام شود و بتوانند از این ملی‌پوش ایرانی در بازی بعدی لیگ ستارگان استفاده کنند. اشکان دژاگه بازیکن جدیدی برای تیم العربی نیست و تا پایان فصل جاری لیگ ستارگان قطر با این باشگاه  قرارداد رسمی دارد.

اشکان دژاگه نیم‌فصل اول لیگ ستارگان قطر را به خاطر خروج از فهرست چهار نفره بازیکنان خارجی تیم العربی از دست داد اما با توجه به قراردادش در این تیم ماند. او با توجه به بحران مالی العربی و شکایت‌های گسترده سرمربیان و بازیکنان خارجی از این باشگاه ترجیح داد تا قراردادش را فسخ نکند و سرانجام دوباره به فهرست تیمش بازگشت.



منبع : تسنیم 
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، دژاگه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار