فرزاد فرزین در شب دوم سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت و در این کنسرت از انتشار آلبوم جدیدیش با عنوان «شانزلیزه» خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲ 15 January 2017
به گزارش تابناک : فرزاد فرزین در شب دوم سی و دومین جشنواره موسیقی فجر به همراه اعضای ارکسترش در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت و  درباره زمان انتشار آلبوم جدید خود گفت: «آلبوم شانزلیزه چند باری از سوی من درباه اش صحبت شده ولی قطعا این بار با قاطعیت به شما می گویم که این آلبوم سال آینده و در بهترین زمان ممکن روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. همه تلاش ما انتشار در خور شان این آلبوم است.»

فرزاد فرزین که با قطعه «آره آره» روی صحنه آمد و پس از سلام و احوالپرسی و خوشامدگویی به حضار، قطعه «شش» و «عذابم نده» را اجرا کرد و خطاب به حاضرین گفت: «امشب مفتخرم که در قالب جشنواره موسیقی فجر میزبان شما باشم و خوشحالم که بار دیگر در کنار هم قرار شب ویژه و پرانرژی ای را داشته باشیم.»

فرزین در ادامه با اجرای قطعات «نگرانتم» و «تو فکرتم» و «ای وای دلم» گفت: «امیدوارم که هیچوقت نگران کسی نباشید و همیشه حالتان خوب باشد.»

اجرای قطعاتی از آلبوم «شخصی» و «شانس» از دیگر بخش های این کنسرت بود و در اواسط این اجرا نیز اعضای ارکستر فرزین، با اجرای قطعه‌ای بی کلام شور و حال خاصی به حاضرین در سالن دادند.

فرزین در بخش دیگری از صحبت‌هایش با معرفی «علیرضا طلیسچی» که در سالن حضور داشت، از این خواننده به عنوان خواننده ای قوی و خوش صدا نام برد.

اجرای قطعه «بچه» از بخش های پرطرفدار کنسرت فرزین در دومین شب از جشنواره موسیقی فجر بود و در این بخش فرزاد فرزین از دکتر محمدرضا چراغعلی، مجید عبدی، محمد حاتم‌پور و کیوان ملک مطیعی که در سالن حضور داشتند تشکر کرد و از جمعیت حاضر خواست که برای آنها دست بزنند.  

اجرای قطعه پرطرفدار «ماه عسل» مهم ترین بخش از کنسرت فرزاد فرزین بود و این کنسرت با قطعه «باتو» به اتمام رسید و جزو معدود اجراهایی بود که فرزاد فرزین در آن کمتر سخن گفت و بیشتر به اجرای برنامه پرداخت.

یاشار خسروی ، مهرداد معافی، احمد امین پور، سینا پرتوی، جمال چلبیانی، محمد شاکر و احسان امیدی اعضای ارکستر فرزاد فرزین را در این کنسرت تشکیل می دادند که مهران خلیلی نیز رهبری این ارکستر را بر عهده داشت.



منبع : فارس
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، ماه عسل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار