«محمدرضا فرجی» مدیر امور سینماهای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر گفت: همراه با تاکید محمد حیدری «دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر» ظرفیت فروش بلیت برای مخاطبان جشنواره افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۳۶۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰ 20 January 2017
به گزارش تابناک : «محمدرضا فرجی» مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر با اشاره به تأکید دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: با توجه به استقبال صورت گرفته از سوی مردم، امسال ظرفیت فروش بلیت برای مخاطبان جشنواره افزایش خواهد یافت.

«محمدرضا فرجی» اعلام کرد: امسال نسبت به دوره‌های گذشته، ظرفیت بیشتری به فروش بلیت برای مخاطبان سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اختصاص داده شده است.

او با اشاره به اختصاص بلیت برای سهمیه‌های مختلف و حواشی به وجودآمده در فضای مجازی در این زمینه اظهار داشت: به روال هرساله جشنواره فیلم فجر، بخش کوچکی از سهمیه‌بندی بلیت‌ها در سینماهای مردمی به صاحبان آثار، مهمان‌ها و مدیران سینماها اختصاص می‌یافت که این ظرفیت، مشخص و تعیین شده‌ بود؛ اما بر اساس تأکید امسال دبیر جشنواره فیلم فجر، ظرفیت بلیت‌های مهمان کم شده و این ظرفیت، در اختیار مردم قرار گرفته است.
فرجی تأکید کرد: ظرفیت بلیت‌های مردمی کاملا محفوظ است که درصدی به فروش اینترنتی و درصدی به فروش گیشه اختصاص پیدا کرده است و با توجه به استقبال صورت گرفته این ظرفیت افزایش پیدا خواهد کرد.
سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.



منبع : تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار