کد خبر: ۳۶۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴ 21 January 2017
تابناک / تیم قوی سپید انزلی از لیگ برتر فوتبال ساحلی کنار کشید.

پس از انحلال تیم فوتبال ساحلی لسمان مروارید خزر رشت ، قوی سپید انزلی نیز هم پس از 7 سال حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، از ادامه حضور در این رقابت ها انصراف داد و انحلال این تیم اعلام شد.

سرپرست تیم فوتبال قوی سپید انزلی گفت : به دلیل بی توجهی و حمایت نکردن مسئولان فوتبال گیلان ، حتی در حد حضور بعنوان تماشاگر در مسابقات خانگی قوی سپید انزلی ، انگیزه ای برای ادامه حضور در لیگ برتر وجود ندارد.

فرنوش بلوک باشی افزود : این بی توجهی ها موجب انصراف حامیان مالی تیم شده است.

وی تصریح کرد : پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت های کشوری متاسفانه مسئولان هیات فوتبال گیلان حتی یک تماس تلفنی نگرفته و تبریک نگفتند.

سرپرست تیم فوتبال قوی سپید انزلی خاطر نشان کرد : با این اوضاع ادامه فعالیت در حوزه ورزش ارزشی ندارد و عطایش را به لقایش بخشیدیم.

فرنوش بلوک باشی گفت : مدیرعامل باشگاه در نامه ای به هیات فوتبال بندرانزلی ، رسما انحلال این تیم پر افتخار را اعلام کرد.

وی گفت : در این نامه آبرو داری شده و با رعایت احترام ، مشکلات مالی را دلیل انحلال تیم اعلام شد اما واقعیت چیز دیگری است.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی قوی سپید انزلی فوتبال را تنها دلخوشی جوانان بندرانزلی دانست و افزود : قوی سپید انزلی تنها تیم لیگ برتری فوتبال ساحلی بود که 2 بازیکن و یک سرمربی از برزیل را به خدمت گرفت اما در زمان کنونی حامی مالی باشگاه حاضر به سرمایه گذاری بیهوده نیست.

فرنوش بلوک باشی یادآور شد : اگرچه قوی سپید عشق من است و برای بقای آن تا کنون بسیاری از اموال خود را فروخته و برای تیم هزینه کرده ام اما باید بگویم دیگر خسته شده ام.

وی گفت : تنها انتظارم ، توجه و احترام متقابل بود و امیدواریم با وجود مدیریت سلیقه ای موجود در فوتبال گیلان، تیم خزر رودسر به سرنوشت قوی سپید و لسمان گرفتار نشود.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی قوی سپید با تشکر از حمایت های بی دریغ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود : رییس هیات فوتبال انزلی و اداره ورزش و جوانان این شهرستان نیز در حد توان خود از قوی سپید انزلی حمایت کردند.

وی گفت : انحلال تیم فوتبال بانوان ملوان ، تیم های فوتبال ساحلی لسمان مروارید خزرو قوی سپید انزلی ، سقوط تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و داماش گیلان به دسته های پایین تر و همچنین مشکلات مالی سپید رود رشت از مهمترین مشکلات فوتبال گیلان است که مسئولان هیات فوتبال این استان باید در خصوص اهمال خود پاسخگو باشند.

تیم فوتبال ساحلی قوی سپید انزلی از سال 88 در لیگ برتر فوتبال حضور یافت.

کسب 2 نایب قهرمانی ، یک مقام سومی و 4 دوره حضور در جمع 4 تیم برتر لیگ کشور در کارنامه این تیم شمالی وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار