معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به فعالیت 94 روزنامه سراسری در استان گفت که از این تعداد تنها 40 روزنامه دارای مجوز فعالیت از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند .
کد خبر: ۳۷۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 10 February 2017
ایرنا ، عباس زارع روز جمعه در نشست سرپرستان روزنامه ها و هفته نامه های مازندران با معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساری افزود : سرپرستان روزنامه های سراسری می بایست با راه اندازی دفتر نمایندگی در استان ، مجوز لازم را از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ کنند.
 
وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای خبرنگاران مازندران ، گفت : خبر نویسی ، گزارش نویسی ، شیوه خبرنویسی و نگارش خبر به این قشر آموزش داده شد .
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود : برگزاری این دوره های آموزشی تداوم می یابد.
وی به واریز هدیه استاندار مازندران برای خبرنگاران اشاره کرد و گفت که این هدیه به خبرنگاران رسانه های دارای مجوز از فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می شود.
زارع افزود : هدیه 400 خبرنگار استان هفته آینده به حساب آنها واریز می شود .
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار داشت : در استان مازندران، 89 پایگاه خبری دارای مجوز، 9 روزنامه محلی ، 41 هفته نامه ، 23 دو هفته نامه ، 34 ماهنامه ، 2 دو هفته نامه ، 29 فصل نامه، 9 دو فصل نامه ، یک سالنامه و 16 خبرگزاری فعالیت می کنند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار