معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه ۲۶-۲۹بهمن ماه جاری سازی میزبان دوازدهمین نمایشگاه مطبوعات استان است، گفت: هفته آینده هدیه ۲۵۰هزار تومانی استاندار به حساب ۴۰۰نفر از خبرنگاران استان واریز می شود.
کد خبر: ۳۷۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶ 10 February 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، عباس زارع، معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز(22بهمن) در نشست با اصحاب رسانه استان مازندران با حضور حسین انتظامی معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فعالیت 89پایگاه خبری، 9روزنامه محلی،41هفته نامه، 23دو هفته نامه، 31ماهنامه، 2دوماهنامه،30فصلنامه،6دوفصلنامه،1سالنامه در استان، اظهار داشت: امسال در سی و نهمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، ظرفیت های رسانه های استان در قالب نمایشگاه مطبوعات درمعرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
 
 
 
وی با بیان اینکه این رویداد فرهنگی تخصصی 26-29بهمن ماه جاری در مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران واقع در میدان امام خمینی(رحمت الله علیه) ساری میزبان مردم، مسئولان و اصحاب رسانه خواهد بود، یادآورشد:94نمایندگی روزنامه های سراسری و 16نمایندگی خبرگزاری در استان مازندران فعالیت دارند.
 
 
 
زارع با اشاره به اینکه دوره آموزشی مقدماتی خبرنگاران در پنج سرفصل«روابط عمومی، تیتر، گزارش نویسی، آئین نامه نگارش و مصاحبه» در ساری برگزار شده، از برگزاری دور دوم این دوره آموزشی در آینده ای نزدیک خبر داد.
 
 
 
وی با بیان اینکه در سال های اخیر مراسم تجلیل از خبرنگاران استان به هفته تجلیل از این قشر اثرگذار بدل شده، گفت: برنامه های هفته خبرنگار در شهرستان های استان مازندران به ریاست فرمانداران محترم پیگیری می شود.
 
 
 
زارع از اختصاص هدیه استاندار به خبرنگاران در ایام منتسب به فعالان این حوزه خبر داد و اظهار داشت: هدیه استاندار محترم مازندران به خبرنگاران عضو خانه مطبوعات در دومرحله اهدا خواهد شد.
 
 
 
وی افزود: در مرحله اول 400نفر از خبرنگاران استان هدیه 250هزار تومانی استاندار را هفته آینده دریافت خواهند کرد و مابقی خبرنگاران نیز بزودی این هدیه را دریافت می کنند.
 
 
 
زارع از آئین رونمایی فراخوان دومین جشنواره مطبوعات مازندران در نمایشگاه مطبوعات استان خبر داد ویادآورشد: نفرات برتر اولین جشنواره مطبوعات استان برای بازدید از مراکز رسانه ای کشورهای حاشیه خزر به گرجستان اعزام شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار